Kim ne derse desin ben dışarda orasını burasını açan bacaklarını göbeğini açan kızlara kötü bir gözle bakıyorum siz ne dersiniz?

Hemcinslerimin de çoğu öyle düşünüyorlardır zaten. Yani günümüzde bu geçmişe göre daha da yaygın oldu diye kötü bir gözle bakmayacağımızı sanıyorsanız yanılıyorsunuz. Her zaman kötü bir gözle bakıyor olacağım orasını burasını açan kızlara. Haksız mıyım
Güncellemeler
+1 yıl
Ben öyle orasını burasını gösterenlere saygı duymuyorum ve gözümde kötü olanın değerindeler. Ben 1990 lı 1980 li ve önceki yillardaki Türk kadınlarının giyim tarzını giyinen orasını burasını açmayan kızlara kadınlara ve kapalılara saygı duyuyorum ve onlara değer veriyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Bir kızın saçları açık olabilir mesela ama göğsünü, göbeğini butlarını gösteremez
Kim ne derse desin ben dışarda orasını burasını açan bacaklarını göbeğini açan kızlara kötü bir gözle bakıyorum siz ne dersiniz?
Cevapla