Güncellemeler
+1 yıl
Ben öyle orasını burasını gösterenlere saygı duymuyorum ve gözümde kötü olanın değerindeler. Ben 1990 lı 1980 li ve önceki yillardaki Türk kadınlarının giyim tarzını giyinen orasını burasını açmayan kızlara kadınlara ve kapalılara saygı duyuyorum ve onlara değer veriyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Bir kızın saçları açık olabilir mesela ama göğsünü, göbeğini butlarını gösteremez
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Bende senin gibi düşünüyorum dürüst olmak gerekirse
Güncelleri okudum da % 100 aynı kafadayız aga bende tıpkı senin dediğin gibi diyorum her zaman hahahah
Aynen öyle valla kardeşim bu düzene sıfır tepkiyle kalamayiz. Tepkimizi ortaya koyup doğruları soylicez
Eskiye göre gavad deyyus erkek sayısı artsa da bizim gibi kıskanç bu konulara dikkat eden erkekler de var allaha şükür
Allah a şükür dikkat ediyorum bu konuya ve ölene kadar da bu şekilde şerefimle yaşayacağım...
Bende öyle ayn
Kızların orasına burasına bakıp ortalıkta delikanlıyım deyip gezmesin. Herkesin anası bacısı var.
Evet işte herkesin anası bacısı var, zaten erkekler karılarına, analarına, bacılarına söz geçirmediği için pasif kaldığı için toplumun önemli bir kısmı bugün bu halde
Arkadaşlar münakaşaya gerek yok
Kimsenin hoşuna gitmez orası ayrı bir konu ama başkasının karısına kızına herkes bakar
vücutlarıyla prim yapmaya, ilgi toplamaya çalışıyorlar. Bir de normal karşılamayınca mağara adamı falan diyorlar ya bitiyorum 😄
Mağara adamı mı diyorlar😂😂 Kardeşim senin de onlara ne diyeceğin belli şimdi ağzımı açıp bunları saymama gerek yok
Layık oldukları sözleri söyleyebilirsin onlara yeri geldiğinde
ohhh biraz daha acık gıyıneyım bugun bunu gordugum cok ıyı oldu
Sen sana ne diyeceğimi biliyorsun şimdi sıralamama gerek yok sen anladın zaten o sözleri 😂😂
bakan şerolara baktıgımız yok önemli olan bakmayan gozunu sakınan erkek şukur hep dınınde ımanında sevgılılerım oldu
Biz erkekler de mahrem yerlerimizi açarak giyinirsek gezersek dışarda sapık diyip hapse atarlar, buna ne demeli? Sizin adalet dediğiniz kâfirlerin kitabında bile yazmaz
valla bir erkegın nasıl gıyındıgı umrumda degıl bana hep edeplıler denk geldı benım erkegım onemlı dıger erkekler ıstedıgını yapsın
Dininde imanında erkekler seni napsın aq
İşte sen umrumda değil diyorsun ama öyle bir durum yok neden mi çünkü toplum bir kere erkeğin gereğinden fazla vücudunu göstermesine izin vermiyor ki. Sen hiç sadece külot giyip dışarda rahat rahat dolaşan erkekler görüyor musun ki imtihan olasın? Tabi umrunda olmaz. Önemli olan erkeklerin hepsine bu özgürlük verildiğinde senin umurunda olup olmaması. Fakat işte o özgürlük verilmedigi için bu imtihanı olamıyorsun
@sahipata namaz kılıyoruz
Açık saçık giyiniyorum diyorsun ama hanımefendi
inan bana cok gordumde umrumdısı niye bakayım o erkege? neden umrumda olsun neden muhattap olayım sen gez kısa şortunla atletınle sankı gezen yok gercekten cok mantıksız kafan
@sahipata namaz için tek parça kıyafetler var beyfendı
@sahipata açık saçık nasıl kaba bir uslup açıklık dedıgım derece sızın sapıklıgınızla eş orantılı nerden biliyorsun imanımı
Peki islamda açık giymek ve sevgili yapmak çok günah imanlıyım namaz kılarım diyorsun ama
Şortla atletle değil erkeğin mahrem yeri az olduğu için direkt külotla gezmek istersem mesela olur mu olmaz tabi hemen sapık damgası yerim
Kadının mahrem yeri erkeğin mahrem yerinden çok daha fazla var
Biz zaten kapatmamız gereken yerleri kapatıyoruz ama çoğu kız kapatmıyor
Spartacus filmindeki erkekler gibi sadece külotla dışarda gezmek istese erkekler sapık damgası yiyip hapse atılırlar. Hani Avrupa ya benziyordunuz niye erkekler de onlar gibi giyinemiyor
@sahipata evlilik yolu amaclı ailemin tanıştırdıgı erkekler? kendi kendime buldugum erkekler degıl ama ilk kriterim namaz mesela kuran okumak mesela cunku beraber dınıme ortak olmayacak adamla neden kahve içeyim elını tutmuyorum sarılmıyorum açık giyinmeden kastımı nerden bılıyorsun belkı kolsuz gıyınmek acıklık benım ıcın evlılık yoluna gıden yolda tanıstıgım erkekler hepsi
Kadın açık giyinir ama erkek bakamaz karışamaz diyen de çok var sanki siz öyle diyince bizde bakmayız karışmayız aynen aynen
Ha öyleyse bilemem ailenin haberi varsa görücü usulü gibiyse sorun yok tamam
Çünkü böyle yapan pek kalmadı artık şimdi ki kızlar çok edepsiz
@sahipata gözün açık
Gözün açık derken? Gözü kapalı saftirik biri değilim tabi ki
@sahipata benim evlilik yolunda konuştugum erkeklerden sadece bir tanesı kapanma konusunu açtı onun haricinde hiçbiri onemsemedı bu durumu hatta daha cok hoşlarına gıdıyor saclarıma dokunrlarsa rahatsız olup sormayacagımı soran erkekler ben erkeklerın bellı olan hallerınde bıle gozumu sakınıyorsam bır erkekte sakınmalı bız beraberken yanımızdan gecen acık kadın dahı olsa gozunu cevırıp bakmaz asla terbıye ahlak cok farklı
ne giyersen giyi
@sahipata gozu acıktan kastım saflık degıl ınsanların mahremıne bakmamak gozunu sakınmak yanımızdan o tarz bırı gecerken ya yere bakar ya da bana ben yokkende bakmadıgından emın oldugum ınsanlardı bellı nedenlerden konusmamızı sonlandırdık ama evlılıge gıtsek gıderdı sevgılılık gıbı degıldı sevgılılık desemde beraber oturup cay kahve ıcmek bazen tarıhı bır yeregıtmek bazen camiye gitmek
Saç açıklığına takılmıyorum ama kadını kadın yapan mahrem yerlerin açık olmasına şiddetle karşıyım illa tesettürlü olsunlar diye düşünmem ama açıksa da açık olan tek yeri saçı olmalı bir kızın
@sahipata senın goz anlamında bır tesetturun yokken karsıdan bunu bıle beklemen luks ben el bıle tutmadım karsımdakı ınsanlarda oyle o kadar masumıyetı gorunce sızınkıler bıraz fazla sapkın gelıyor
Benim sevgilim yok ama olursa başka kıza bakmam o konuda eminim ama şu an hayatımda biri olmadığı için ister istemez hoşuma giden kız olunca bakıyorum yapcak bir şey yok
Yani daha bi 20-30 yıl öncesinde olduğu gibi doğru düzgün giyinen Türk kızlarının kadınlarının giyimini tekrar benimsemek çok mu zor bir şey Allah aşkına. Emin ol bunu sadece kendimiz için istemiyoruz siz kadinlar için de olumlu olacaktır bu. Biz erkeklere zarar verdiği kadar siz kadınlara da zarar veriyor kadınların açık giyinmesi. Örnek vereyim kadınlar açık giyindiği için erkekler evli oldukları halde kadınlar açıklik oranını arttırdıkça erkekler aldatmaya daha çok meyilli oluyorlar ve bu oran yüzde olarak artmış oluyor. Aslında kadınlar açık giyinerek bir nevi kendi topuklarına sıkmış oluyorlar. Kocanızın sizi aldatma oranı artıyor siz kadinlarin genel olarak açık giyinmesini savundukça
@sahipata onlar sakınıyor işte kendını gözlerini sakınıyor dönüp bakmıyor çok saygılı ınsanlar sende olmayanı karsından bekleme
Ben fazla dindar değilim ama sadakatli biriyim dedimya sevgilim olursa bakmam diye ama hayatımda biri yok bir kıza bakmam kötü mü yani biri olsa da baksam bu aldatmaya girer ama birisi de yok hayatımda yani
o zaman erkeklerde parasını gostermesın karıyerını gostermesın yakısıklıgını gostermesın sadece acıklarla mı aldatıyor erkekler tek acıklık dısarıda mı ınternette yok mu acıklık o kadar mantıksız ve uckurunuza duskun konusuyorsunuz kı karsınızada kendınız gıbı olanalr denk gelıyor Allah herkesın dengını getırır karsısına Allah'ın adaletı şaşmaz
@sahipata ben hayatımda varkende yokkende yan gözle o gözle bakmıyorum Allah karşıma kimi çıkarırsa ona göre hareket edıyorum sizede bekarken dısarıya bakan denk gelır
İşte diyorum ki erkekler farklı faktörlerle zaten aldatma oranı var iken siz açık giyinince bu oran artıyor. Yoksa demiyorum kadınlar kapali olursa erkekler aldatmayı tamamen bırakacak diye. Ne demek istediğimi iyi anla
Bekarken bakması normal zaten önemli olan hayatında biri varken bakmamasi emin ol bekar olmayıp da bakan çok var bu daha kötü değil mi? Hayatında biri var ve başkasına bakıyorsun ben en azından bunu yapmam
@sahipata bekar olurken bakan karsındakı ınsandan emın oldugunda bekarken yaptıgı hareketlerı sergıler yani bir insanı sadece sevgılıyken degıl bekarken tanırsın şaşmıyor bu olay bir insanın bekarken kafasının nerde oldugu onemlı
Çok abartılmadigi sürece önemi yok