Ateistler nasil amaçsız var olduğumuzu düşünebiliyor?

Bu kadar muazzam bir ortam sadece koşullar tesadüfler falan

sonra süpriz biz oluştuk

Bu mu yani?

Sebebsizce?

Gidin bir puta tanrılara allaha inanin Demiyorum hem ondan benanee

Ama bu kadar şey sebebzice ve koşullar ortamlar tesadüfler ile olamaz ya

Hiç mi sebep yok sizce

Ateistler nasil amaçsız var olduğumuzu düşünebiliyor?
Cevapla