Güzel kadınlar yakışıklı erkekleri ülkemizde bir şehire özel toplayıp özel üremesini sağlamak lazım. Ve bunlar bizim ülkemiz için daha iyi
İkinci sorum da zeki güçlüler için olacak
İkinci sorum da zeki güçlüler için olacak
Genetiği iyi olanlar zaten birbiriyle ürüyor. Diğerleri de kendi dengine göre gidiyor. Ha diyorsan ki genetiği kötü olanları öjeniyle gebertelim o zaman genetiği iyi olanlar arasında da en kötü olanları infaz etmen gerekir. Bu böyle limit sonsuza doğru gidecek mi? Ayrıca genetiği iyi derken sadece şekilden, güzellikten, yakışıklılıktan bahsetmen nasıl bir 80 IQ olduğunu olduğunu açıklıyor. Bye
Rusya bunu uygulamış zamanında hepsine bir bak bakalım olağanüstü güzellikteler
Rusya bunu uygulamış olsa bile sistemli ve sürekli bir şekilde yapmış olamaz. Şimdiki güzellikleri iklim özelliklerine göre evrimsel adaptasyonla, cinsel seçilimle üredikleri için böyleler. Bahsettiğin şeyi uyguladıkları için değil.
Evrimsel adaptasyon da binlerce yıl sürüyor.
Cevap
3Cevap
Hayatımda duyduğum en saçma fikir daha neler göreceğiz acaba
digerlerini napcaz cope mi atalim
Güçlü ve zekiler kaldı onlarında üremesi şart. İşe yaramayanlari da evlenmesini yasaklayip normal yaşayıp ölsün
vay be
ya da başka Ülkelere gönderelim
sen hangisisin peki?
Ben güzelim ama bunu mantıklı buluyorum özellikle bu ülke için
Senin cocugun cirkin olsa napcan
Çirkin biriyle olmayacağım için sorun yok
yav oldu da oldu napcan ablacim
Ülkemiz için daha iyi ben bu ülkeyi düşünüyorum yanlış bir şey yok fikir sadece.
Vay arkadaş ya.
Yanlış mı düşünüyorum sence
Yani benimki altından olduğu için dogru. Seninkini bilemem
Öyle yap sen
Bu ülke birgün böyle olacak zaten
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?