Ben bir erkekle buluşamam hiç buluşmadım desem yeridir. Utangaç biriyim, ne yapabilirim?

Ben bir erkekle buluşamam hiç buluşmadım desem yeridir. Utangaç biriyim, ne yapabilirim?
Cevapla