Boşnaklar hakkında ne düşünüyorsunuz?

srebrenitsa katliamından kaçıp türkiyeye yerleşen o kadar boşnak oldu ama hiç birinin türkleri rahatsız ettiğini, kadınları taciz ettiğini, çevreyi pislettiğini, kültürlerini dikte ettiklerini, dillerini tabelalarda görmedim.

biz de 3 kusak önce türkiyeye gelmisiz ve savastan kaçıp türkiyeye gelen halkla gurur duyuyorum asla suanki mülteciler gibi değiller

Boşnaklar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla