
Selamlarr, bu geceyi kiminle geçiriyorsanız ona aitmişsiniz.
Ben çok güzel bir gün geçirdim, tatlımı yedim.
Siz bu geceyi geçiriyorsunuz?

Selamlarr, bu geceyi kiminle geçiriyorsanız ona aitmişsiniz.
Ben çok güzel bir gün geçirdim, tatlımı yedim.
Siz bu geceyi geçiriyorsunuz?
Ait olduğum kimse yok. yalnız geçiriyorum şarkı dinliyorum ve uykumun gelmesini bekliyorum. güzel bir gün şimdilik :) afiyet olsun iyi akşamlar 🙏
Teşekkürler Barış, sana da keyifli gecelerr
Rica ederim teşekkür ederim. :)
Yani kendime mi aitim a evet kendime aitim 😂 iyi geçiriyorum da uzun gece falan ben bu tür şeylere pek inanmıyorum 🤔 bence her gece aynı geçiyor "uzun gece" diye bir olay yok
Bilimsel olarak var 😄
Deprem olduğu geceden sonra en uzun gecenin bu olduğunu düşünmüyorum ben
Tabii ki orası öyle
çok korkunç geçti nöbette bir sürü hastayla sabahı ettik
Allah kolaylık versin
Cevap
42Cevap
Fight club izledim. Degisik bi film bazi yerlerini atladim yalan yok... baydi ama son yarim saati guzeldi sjdjd bitince daha guzel geldi... Ve bu filmden gaza gelenleri de anlayamiyorum ve filmi kendine kimlik edinenleri. Bence anarsist diil prenses erkek filmi olmus tam. Zsjsn
Kitabı çok daha güzel
En uzun uyuyarak geçirmeyi planlıyorum. Tek başıma. Aklımda yapmak istediklerim ve kursağımda yapamadıklarımla birlikte.
Aa neden canims
En uzun gece ve sevgilim benden ayrıldı 😕😞😭😭
Aa, üzülme desem de üzülürsün yine de kafanı meşgul etmeye çalış
Olmuyo yapamıyorum 1-2 saat önce olan bişey sence nasıl üzülmeyim
Nasıl uzun ya 🥹 uyudum yine 10 saniye sonra uyandım
Haahahhaa o konuda katılıyorum
Saat 01.43 ve ben eve gidiyorum hastane serüvenim bitti ölüyorum yorgunluktan uyuyacam
Geçmiş olsun, umarım kötü bir şey yoktur.
Teşekkür ederim yok sagolun
Evdeyim, uzanmışım bana ve kendime plak dinletisi yapıyorum 45lik
Ahhh çok severim
Biraz müzik biraz çizim belki de birazdan da bir film...
Süper
dizi izleyerek geçiriyorum, nescafe ve çikolatam ile.
İyi seyirler 🌼
Hayırlı bir işe şahitlik ederek geçirdim. Hayırlısı ile daim olur inşallah
Ayy amin
Ailemle film çay ve çekirdek eşliğinde film izleyerek.🙂
Süper
sanki kandil gecesi mk. ne nasi gecircen.. yatip uyucaz iste
Fazla gergin
-Çalış, kahve iç, mola ver. Çalış, kahve iç. mola ver- döngüsüne girdim çıkamıyorum. Ait olduğum yerdeyim.
Sıradan bir gece benim için. Kuzey yarımkürede yaşayanlar için en uzun, Güney yarımkürede yaşayanlar için en kısa. Nereden baktığına bağlı 😅
Müzik sessizlik icsel hesaplasma gecenin uzun oldugunu söylemek kötü oldu saate bakiyorum sürekli galiba uzun diyorum halbuki uyuduğumuzda gece biter beyin firtinasi iste neseniz bol olsun
Teşekkürler seninde
Afiyet olsun kötü bir geceydi komşularım yüzünden uyuyamadim
Kahvem ve sigaramla balkonda gökyüzünü izleyerek
Seninle geçirmek isterdim ama bir orada gurbette yalnız şekilde geçiriyorum
Çikolata sarayında 200 liraya çikolata yiyiyorum.
Benim için en uzun gecenin hiçbir önemi yok bana her sene her mevsim her gün aynı
Nasa beni uzaya çıkardı. Ay yüzeyinde demir ve tuş tüyü deneyini yapıyorum :D
Şimdi kalkıp sigara içeceğim , sonra 2 ye kadar laptopta yarınki işlere bakarım , o iş bitince 1 saat falan dizi izler ve uyurum. Sabah 8 uyanma vakti :)
zekat veriyorum hacca gidiyorum namaz kılıyorum kargalara ekmek kırıntısı atıyorum gözüne girdiğimi zannediyorum şu an türbanlı tesettürlü imanlı kız 🙄
Bunlar Allah'la senin aranda, ben insanlığa bakıyorum.
Kendime bakım yaparak 😄
Sen en güzelini yapıyorsun canım ❤️
Bebeğimle geçiriyorum eşim askerde
Hayırlı tezkereler, Allah kavuştursun 🌼
Teşekkür ederim 💕
maalesef hatirlamiyorum bu geceyi.
Teşekkürler sorulara verdiğin cevaplar için.
Çay içiyorum. Afiyet olsun
Teşekkürler sana da.
boş boş pcde takılarak
Olsun o da bir şey
Battaniye altında öksürerek
Geçmiş olsun beybi
Her zamanki gibi telefonda takılırken uykumun gelmesini bekliyorum
Uyuyarak, gerçi benim için en uzun gece 6 Şubat gecesiydi 😏
En uzun gece dogruda hic uzun gelmedi neyse film izleyerek geciyor Şu an
başım ağrıyor sağolsun
Geçmiş olsun
teşekkürler
Sessiz, sakin.
Sakin ama bir o kadarda kırgın
Umarım kısa zamanda düzelir.
Ben geceyi geçirmiyorum, gece kendi geçip gidiyor
Ondan mı sabah olmadı yaw. d uyuyamadım
evde play station oynayarak geçirdim
Ben bu geceyi uyuyarak geçirdim :)
Uyuyarak geçirdim şimdi yine uyuyacağım..
Calisiyoz bu hayatta gram şansım yok
Yatakta müzik sigara yalnızlık
Çay koydum demlenmesini bekliyorum
Nardugan'ınızı kutluyorum.
İçiyorum. Bir yandan yayın izliyorum.
Kimseye ait değilim
Hiç bir şey yapmayarak
Geceyi yaşayamıyoruz ki baya kısa
Seyahate hazırlanarak
Kung Fu Panda'yı izleyeceğim 😊
Sigaramla geçirecem her zamanki gibi
çalışarak sabah paydos 08
her zamanki gibi
Farklı olsun
Canım çektii
Buyur gel
Kendimle geçiriyorum
Sana şimdi seks yapıcaz derler üzülürsün
Uykuyla geçirdim
Nasıl geçtiğini anlayamadım 🤗
Uyudum, n'apıcam
Çalışarak
Tek basima 😔
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?