Arkasaşımın bu paylaşımına tepki vermelimiyim?

Bir yazi yazmiş şöyle; insanlarin Allahtan en uzak olani, katı kalpli kimselerdir diye ben inançsiz biriyim diye bana allahsiz kafir diye kötüleyen var ama şunu söylemek istiyorum namaz kılıpta hirsizlik yapanda var kapalı olupta erkeklerle oynaşan kızlarda var ki ben bunlarin hiçbirini yapmadim bile ve hayvan sever biriyim sokaktaki kedilere mama veririm ama inançsizim diye beni çok kötü bir insan diye nitelendiriyorlar... ayıp değil mi? Ayrica kim ahlaktan çok bahsediyorsa en ahlaksizi onlardir
Arkasaşımın bu paylaşımına tepki vermelimiyim?
Cevapla