Arkadaşlar sizce mantıklımı karşı taraf bitirme kararı aldı nikahta var?

Sevgiliyken her şey çok güzeldi bizimkinin biraz gösteriş merakı vardı anlam vermediğim iş ciddiye dökünce kendisi düğün gibi nişan yaptı herkes kendi ailesinde ne gerek var dedi ama dinlemedi kimseyi sonra düğün salonunuda öyle istedi haklı dedim havuz başı yemekli yer tuttum sonra beyaz eşya Dyson 15 ine kadar aldım bu arada ayakkabı alacam mesala flodan aldırmıyordu kendime meraklı olsun isterdi hep sonra ev meselesine gelelim benim kendine ait evim vardı kirada güzel bir yerde ve tam o dönem kiracının tayini çıktı gitti o evi görmeden istemem dedi ben şaşırdım tabi sinir stres oluyo insan. İstedi ev rezidans lüx yermiş bunada tamam. Dedim gittim kendi evimi kiraya verdim üzerine bi okadar daha katarak o evi tuttum ona tamam eşyalarımda aldım çok pahalı istemedi eşyayı sonra balayını 1 ay yaparız dedi 1 haftası Avrupa ya gideriz dedi ona da tamam dedimEn son kavgamızda kız kardeşiyle sözlüsü vardı yemek yedik oda ablası gibi bir ev istiyor bende ablan beni bunalttı bu konuda bari sen yapma dedim kavga büyüdü orada çıkıp gittim oda beni engelledi kendiside 29 yaşında sonra düğün salonu lüx bir yer olduğu için 300 kişilik anlaştık onunda haberi vardı beraber imzaladık onu yengesi ne söylemiş 300 kiş az olmaz 600 700 kiş gelir diye diyemedik yengesine orası pahalı biz öyle anlaştık diye ben şimdi ne yapayım bu nasıl sevmek nasıl bir yol bu ne yapmam lazım

Arkadaşlar sizce mantıklımı karşı taraf bitirme kararı aldı nikahta var?
Cevapla