Sizce bu canım mal exim ne yaşıyor?

Benim yıllar önce bi ilişkim oldu. Çocuk bildiğim kölemdi böyle ben istediğimi yaptırıyordum buna yatakta ama para almıyordum cimriydi başta öyle anlaştık zengindi de baya ama ezik çirkin ama zengin kariyerli biriydi. Neyse sonra işte olay duygusala geçti aşık olup hoşlandık birbirimizden ama çok ot mal asosyal biriydi yaralıdasın ve sohbet dışında pek bi ilişkimiz yoktu neyse sonra benim o süreçte arada başkalarıyla ilişkim oldu vs neyse bu da sonradan bitirmek istedi biz ne olsa uygun değiliz hani bitirelim hem ben evlenmek istiyorum artık ona göre kız bakıcam işte aileme uygun vs ye getirdi. Ailesi baya geleneksel tiplerdi ben öyle değilim modernim. Sonra ben de şaşırdım saydım sövdüm sonra özür diledim vs ama bitirdik işte ama bu yıllar geçmesine rağmen hep beni stalklıyor. Hiçbir ortak insan ortamımız olmamasına rağmen ne zaman baksam aylar yıllar geçiyor başka hesapta bu bana bakmış bildirim geliyor. Mal mı unutamadı mı ne yani? Geçen sene de hayırdır ne baktın yazmıştım mesela cevap vermemişti.
Sizce bu canım mal exim ne yaşıyor?
Cevapla