Sigara içenlerle arkadaşlık yapar mısınız?

Başlık çok saçma ve çocukça değil mi? Evet farkındayım ve bilerek yazdım çünkü sigara içen kadınla sevgili olmam, eğer bu başlığı yazmasaydım “demek ki yeterince sevmemişsin” yazacaktınız, iyi o zaman gitsin b ok yesin gideyim öpeyim, iğreniyorum sigaradan, kültablası gibi o ağızı öpmem. Her öpeceğim zaman kıza sakız mı çiğneteyim (burada sinirlendim ve tabiki sakız çiğnetmem. Öpücem seni hadi sakız çiğne demem. Arkadaşlar saçmaladığımı düşünüyorsunuz ama cidden çok ge rizekalılar var anlamıyorlar o yüzdeb böyle anlatıyorum) . Uzun lafın kısası 35 e doğru gidiyorum sigara içmeyen ve kafama göre biri hala denk gelmedi. Nerede bu doğru düzgün kızlar bulamadım bir türlü.
Sigara içenlerle arkadaşlık yapar mısınız?
Cevapla