Bosanma aşamasındasınız ve kaynanız?

Boşanma aşamasındayım ve kaynanam hala benim numaramı silmemis mardinliler ve eşi yani kayinpederim çok baskın bir karakteri var benimle gizli gizli konuşup torunun halini soruyordu ama oğlu hiç bir şekil de ilgilenmiyor ve üstelik sanki o değilmiş gibi geziyor kaynanam da soruyordu ama ihtiyacı var mı demiyordu bir destek de olmuyor yani kaynanamın her hangi bir kötü davranışı olmadı bana gerçekten ama ben ona anlatınca da bu sefer başa sarıyorsun dedi en son oğluna nafakayi yatır diyormuş yani eşim o da yatırdım diye oyalıyor ama yatirmiyor bugün de WhatsApp ta durum paylaştım kızım ile bir videomu kızım ile gülüyorduk kaynanam da görmüş yani silmemjs numaramı hala
Bosanma aşamasındasınız ve kaynanız?
Cevapla