Biten dostluğu eskiye çevirmek için gurursuz olmaya değer mi?

arkadaslar benim bi dostum vardı ve bulusma planladıgımız zaman gidemedim son dakika ailemle misafirlige gidecegimiz icin ve dostuma gelemeyecegimi söyledikten sonra bana kızgın oldugunu söyledi acıklama yapmaya calısırken engelledi ama her yerden. ben tabi araya ortak arkadas sokup gönlünü almaya calıstım olmadı. sonra bu günlerde engeli acmıs durum atmıs goreyim diye bende yazmadım ilk basta sonra merakıma yenik düstüm neden yaptı diye ve biraz konustuktan sonra cok sinirlendiğini üzgün oldugunu söyledi bulusmak istiyor bende kabul ettim sizce gurursuzluk mu yaptım?

Biten dostluğu eskiye çevirmek için gurursuz olmaya değer mi?
Cevapla