Aileniz öğrendiğinde ne oldu azcık olay anlatın hareketlenelim :D

Aileniz öğrendiğinde ne oldu azcık olay anlatın hareketlenelim :D

Eski bir arkadaşım bir dinlenme tesisinde deneme olarak bir dalı zorla içtirdi. Bir daldan bir kez çekmemle öksürmem bir oldu. O kadar şiddetli öksürdüm ki, arabamdaki 0,5 litrelik suyu 10 saniyede bitirdim!!! Öksürüğü zar zor kestim. 2014 yılında yaşadım.
İlk sigaramı Ahmet diye arkadaşım vardı kaçak sigara satıyorlardı onlar 13 yaşındayken ilkokulun bahçesinde başlamıştık o sıralar tabii öksürüyorduk sürekli sonradan içmeye başladık işte insanlardan gizli gizli içiyorduk çünkü yaşımız çok küçük o zamanlar biri görürse kızlar döver falan diye bir de adanalıyız ondan sonra çok daha farklı şeyler içtik ama bunların başı sigara yani arkadaşlar 😂
Çok daha farklı şeyler mi😳
Çok küçük bir yaş başlamak için satan sıpayı yakalayıp iyi bir dövmek gerekmiş ibreti alem olurmuş size 😅
Evet ama geçmişte kaldı şu an sadece sigara kullanıyorum, dur hocam... Olalım da sonra naparsan yap 😂😂
🫶🫶
Hiç sigara içmedim
Şaşırtıcı :D tebrik ediyorum
Çok hatırlamıyorum zamanını ama ilk sigara içtiğimde bir paketin hepsini aynı anda içmiştim sanki acıyı geçiren bir şeymiş üzüntüyü alan bir şey miş gibi görüyordum ne alaka ise... Sonra miğde bulantısı bi kusmalar hiç sevemiyorum şu şeyi :D
Cevap
10Cevap
Ben ilk sigaramı 21 yaşındayken içmiştim :D normalde nefret ederdim sigara dumanından. ama sonra stres falan merak ettim kendim aldım içtim öyle o zamandan bu yana içiyorum sdfsd
İnsanın başına ne gelirse meraktan :D içmeyin içmeyin yasaklansın içmek jdndjsnd bir iki sinirlenir sonra alışırsınız
sjdsjd hayır ya yasaklanmasın :D
Kokusuz bişe bulun jdmdjmdjdmjd
Buldum kahve sdjsdjsdjsdf
Harika sigarayı yasaklayabiliriz jdmdksmkd
jsdjdfjdjfjkdssd
Sigara kullanmıyorum. Ama ilk denemem orta okulda kuzenimin teşviki ile olmuştu.
Senin kuzen fena
İyi bari😂
Lise 1deydim ve kendim almistim. Zaten aldigim o paket bi yil boyunca benimle kalmisti cunku icmeyi bile bilmiyodum ve asla bitmiyodu
Hiç içmedim neyse ki
Ben kokusundan nefret ederim içemem
Güzel koksaydı başlardım belki kgjk
Normalde sigara içmiyorum ama bir kere merak edip denedim. O da lise son sınıfta arkadaşımla dershaneden çıkıp simit cafeye gidince olmuştu 😂
Arkadaşlarımla halk bahçesi denen bi yerde ailem öğrenmedi çğnkğ içmeye devam etmedim
14 yaşında babamın cebinden aşırdım öyle içtim gizlice sonra bir daha 20 yaşıma kadar içmedim
15 yaşında bir kere denemiştim sonra 21 yaşında içmeye başladım
Kırkbeş yaşındayım ve çok şükür hiç içmedim. O kadar bâdireler atlattım ki çok şükür sadece Rabb' ime sığındım.
Lisenin ergenlik dönemlerinde falan takılırken başladık aile öğrenincede pek bir şey olmadı
Bir ay önce evde içtim annemin elektronik sigarası ama bıraktım 3 hafta sonra 😅 yinede zor oldu 😄
İçmiyorum böyle bir anım olmadığını farkettim teşekkürler hayat ✌️😁
ortaokulda annemle birlikte denemiştik beğenmedim
tuvalettde ictım
13 yaşımda anneannem ölünce alkolle beraber
Hiç içmedim xd
Sigara kullanmıyorum ki
Hiç kullanmadım.
Icmiyorum sükür
7 yaşımda annemin paketinden dal almaya başladım..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?