2 ay yatılı kalan misafirin arsızlığı şaka mı?

Bundan bi kaç hafta önce ev taşıyacaktık. Halamda bende size yardım etmek istiyorum diyerek bize geldi. Benim hiç gönlüm olmadı gelmesine çünkü ev taşınırken insan stres oluyo heryer dağınık oluyo ama ben yiğen olduğum için büyüğüme bişey diyemedim tabi. Neyse kocasıyla geldi. Halam yaşlı 65 yaşında bir şey yapmadı kocası ona göre dinç o yüzden biraz temizliğe yardım etti. Babam böyle zamanlarda çok stresli olur bize kızdı durdu. Bizi halama şikayet ediyodu. Halamda bize kızmaya başladı. Ben baya bi sabrettim en son babam anneme kızarken halamda kızıyodu anneme bende dayanamayıp sen karışma hala dedim. Benim bunu dememle halamın ayağa kalkıp kavganın büyümesi bir oldu ne karaktesizliğim kaldı ne şerefsizliğim karşılık verdim diye beni yiğenlikten bile men etti. Ha gitti ha gidecek diye diye iki ayı bizim evde esip gürleyerek geçirdi halamı çok severdim ama böyle olduğunu hiç bilmezdim. Sen benimle bir olup anneni onarmadın dedi bana senin annen normal değil dedi onun zoruyla annemi psikiyatra bile götürdük. Annem boş boş etrafa bakıyomuş bişey soruyolarmış cevap vermiyomuş bu yüzden benim annem normal değilmiş. Annemin giyiminide karışıyo bi gün düğüne gidiyoduk o eteği çıkarsın öbürünü giysin dedi. Bende zamanımız yok dedim kızdı siz aynı namus batırıcılar gibisiniz dedi gittiğimiz yerde de yanarlı dönerli giyinen kimse yoktu çoğu şalvarlıydı zaten bende bunu belirtip bi fırfırlı sen vardın dedim ben öyle diyince tuniğini makasla kesti. Bi de ben halama karşılık verdim diye halam bana beddua etti benim başıma gelenin on katı senin başına gelsin dedi. Misafirken altına serdiğim çarşafı bize sormadan kesip yer bezi yapmış temizlikte kullancakmışız bize sormadan evdeki eşyaları çöpe attı neymiş bunlar atın gitsin diyip durdu ve yine bize sormadan dolabımızdaki yemekleri çöpe attı. Biz bi misafir geldiği zaman et çıkarıyoruz daha kardeşim kurban etinden hiç yemedi ama halam sürekli et çıkarıp durduğu için dolapta hiç etimiz kalmadı. Bi insanın gerçek yüzünü görmek istiyosan evinde çok kalcakmışsın diyip durdu. Ben bi daha gelmicem evinize dedi. Bizim ev toplamamız lazım o oturalım konuşalım istiyo ilk bi hafta on gün konuştuk ama artık konuşcak bişey kalmadı ne konuşcaz ben anlamadım. Bi de ben üniversite meznuyum ne atanabildim ne iş bulabildim. Bana dediki sen baba parası yediğin için bu hale gelmişsin dedi bu çok ağırıma gitti. Ben evde karın tokluğuna yaşıyorum bi telefon faturası için para alıyorum babamdan zaten sosyal bi hayatım yok köye yerleştik. Ben kısa süre mağazada müdürlük yapmıştım halamda gir markete çalış dedi bende müdürlük yaptım ben reyon görevlisi mi olucam şimdi dedim onu falan başıma kalktı ağzımı yansıladı. Bana elinden bez düşmiycek hergün kek pohaça yapcaksın evi silip süpürceksin diyo ama çemkirerek dediği için baya bi sinir oluyodum. Yürüyüş yapıyorum diye de kızdı at gibi dolaşma iş gör iş dedi. En son bana namussuz dedi orada baya patladım parmağımı göstererek sivri dilini artık içeri soksan çok iyi olcak dedim.

2 ay yatılı kalan misafirin arsızlığı şaka mı?
Cevapla