Ne oluyorsa şu arabaların içinde mi oluyor? Şikayet etsek olur mu?

Evimizin yanına dadanan araba fantezisi yapan kimseler var ve ben bundan çok rahatsızım polise haber versem olur mu? Ne yapmalıyım?

Sizinde başınıza böyle bir olay geldi mi? Siz bu durumda ne yapardınız?

Ne oluyorsa şu arabaların içinde mi oluyor? Şikayet etsek olur mu?
Cevapla