Insanlar birbirlerini neden küçümser, aşağılar ya da dalga geçer lütfen biri bana açıklasın?

Nasıl bir toplumda yaşıyoruz gençleri anlarım ama artık bunu olgun insanlarda yapar oldu. Amaçları nedir, ne zevk alıyorlar karşı tarafı kırmadan, nefret ediyorum bu sayede insanlardan.
Insanlar birbirlerini neden küçümser, aşağılar ya da dalga geçer lütfen biri bana açıklasın?
Cevapla