Aile & Toplum Yılbaşı planları hazır mı ne yapıcaksınız? Cordoba1234 Takip Et Yoda Yaş: 34 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler+1 yıl Kfkfldl Yılbaşı planları hazır mı ne yapıcaksınız? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı. Planım yok hiç 0 0 Yorumla
DijitalŞizofren Takip Et Master Yaş: 30 , eic 50% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı. Katılmam gereken bir davet var 0 0 Yorumla
Tilki_ Takip Et Guru Yaş: 30 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 494 cevap paylaştı. pc başındayım kanka valo atıyor olurum 0 0 Yorumla
BloodyGamer Takip Et Mentor Yaş: 35 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 18,3b cevap paylaştı. Evde pineklemek. Neyine hazır yapayım.🤦 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Müslümanım kutlamıyorum 0 11 Yorumla Cordoba1234 +1 yıl Müslümanlar yeni yıla girmiyor mu Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Giriyor ama kutlamıyor Yorumla Cordoba1234 +1 yıl Onlar 2023 te mı kalacak Yorumla Cevap sahibi +1 yıl 2023 e girdikleri gibi 2024 e girecekler normal sıradan bir yıl Yorumla Cordoba1234 +1 yıl Eğlenmek kötü bir şey mi Yorumla Cevap sahibi +1 yıl İlla yeni yılda mı eğlencen şimdi eğlen Yorumla Cordoba1234 +1 yıl Tek başına olmuyor. Yılbaşında herkes tatıl yapıcak çalışmıcak bir arada olucaz Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Peki Yorumla Cordoba1234 +1 yıl Şimdi hal böyle olunca eğlenmek kötü mü günah mı Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Niyetin kutlama değil de arkadaşlarla tatil dolayısıyla bir araya gelmekse sorun yoktur herhalde ya gerçi yılbaşında tatil olması bile saçma cuma günü tatil olsun herkes cumaya gitsin Yorumla Cordoba1234 +1 yıl Keşke öyle bir şey olsa Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Planım yok hiç
Katılmam gereken bir davet var
pc başındayım kanka valo atıyor olurum
Evde pineklemek. Neyine hazır yapayım.🤦
Müslümanım kutlamıyorum
Müslümanlar yeni yıla girmiyor mu
Giriyor ama kutlamıyor
Onlar 2023 te mı kalacak
2023 e girdikleri gibi 2024 e girecekler normal sıradan bir yıl
Eğlenmek kötü bir şey mi
İlla yeni yılda mı eğlencen şimdi eğlen
Tek başına olmuyor. Yılbaşında herkes tatıl yapıcak çalışmıcak bir arada olucaz
Peki
Şimdi hal böyle olunca eğlenmek kötü mü günah mı
Niyetin kutlama değil de arkadaşlarla tatil dolayısıyla bir araya gelmekse sorun yoktur herhalde ya gerçi yılbaşında tatil olması bile saçma cuma günü tatil olsun herkes cumaya gitsin
Keşke öyle bir şey olsa
Evde oturcam