Kimsemiz yok lan, ne günaydın mesajı atanımız ne iyi geceler?

Hayat sıkıcı geliyo artık. Dışarı çıkıp bazen arkadaşlarla oturuyoruz ama, sevmek ve sevilmek ne bilmiyorum artık. Ne günaydın yazanımız ne iyi geceler yazanımız var. Nası hayat lan bu. Aşk diye bi şey var mı gerçekten.

Kimsemiz yok lan, ne günaydın mesajı atanımız ne iyi geceler?
Cevapla