35 yaşındayım ve bekarım, bu kötü mü?

Bugüne kadar hiç evlenmedim 5 kere evlilik teklifi aldım hepsini reddettim çünkü ben evlilik insanı değilim daha çok takılmayı tercih ediyorum

35 yaşındayım ve bekarım, bu kötü mü?
Cevapla