Sizce neden boyle hissettim? Anormal bi durum mu sergiledim?

Ben hastaydim gecenlerde serum takinmak icin saglik kabinine gittim. Perde kapaliydi orada calisan gorevli adamin biri de prenses diye diye ikide bir kizi kontrol etmeye yanina gidiyodu. Bende dedim herhalde kucuk ortaokula ya da ilkokula giden kizin biridir. Kizin serumunu cikartinca yattigi yerden bi cikti benim yaslarimda bi kiz. 20 li yaslarda yani. Ben zaten oldum olasi baba sevgisi gormemis bi erkegin ilgisinden mahkum kalmis bi kizim. Ordaki kizi da gorseniz zargana gibi bir zayif eli yuzu kucucuk. Dedim bu mudur prenses diye diye pesinde kosturdugunuz kiz. Annesi de diyoki siz daha bunun en bakimsiz makyajsiz halini gordunuz. Kizini ove ove bitiremedi. O bahsettigim adamda ara sira benim serumumu kontrol etmeye geldi ama bana iltifat etmedi (iltifat etmek zorunda degil tabiki ama yinede bende ufaktan guzel bi soz soylenmesini isterdim mutlu olmak icin). Benimde moralim bozuldu bi dokunakli oldum aglamakli oldum. Sizce neden boyle hissettim sevgiye aç oldugum icin mi?
Sizce neden boyle hissettim? Anormal bi durum mu sergiledim?
Cevapla