12.12 ne demeyin işte 12. ayın 12 günü :D mesaj atma bahaneleri konusunda benim gibi olun dskjfds şaka şaka ben ne atcam o atsın 😅

12.12 ne demeyin işte 12. ayın 12 günü :D mesaj atma bahaneleri konusunda benim gibi olun dskjfds şaka şaka ben ne atcam o atsın 😅

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Hahahaha ay Allah iyiliğini versin emi 😂😂 o değil de ben sık sık böyle aynı sayılar görmeye başladım saatte haydin hayırlısı 😂😂😂
bu bi işaret olabiliiiii
Olabilii olabilii 😄😄
Yok ama şunu düşündüm, maya takvimine göre kıyamet kopacak tarihin üstünden 11 yıl geçmiş vay bee.
millet şirinceye gitmişti falan
Ahahah 😂
Ben o zaman ailemden uzakta yurtta kalıyorum. Dedim ki kendi kendime, ulan ya harbiden kıyamet koparsa, ailemi göremezsem 😂
insan bi düşünüyor ihtimalleri
Evet, yani bir de o zaman daha da küçüğüz kafada şüpheler var bi Yusuf Yusuf olmadık değil hani 😂
Aslında güzel bi bahaneymiş de işimiz bahanelere kaldıysa eyvah eyvah.
düştüğümüz hallere bak dksdj
Bugünün 12.12 olduğunu soruyu görünce fark ettim 😂
12.12 in kutlu olsun 😀
teşekkür senin de 😂
Eyvallah ciğerim🤣
Günün son dakikalarında kutlamamız dışında sorun yok 😂
Yılbaşı gibi düşün 🤣🤣
Olur😂😂
Hediyeni gönderiyorum yeşilli🤣🤣
En sevdiğimden😂
E heralde 🤣
Bu ne salaq bi rituelimsi aklima bile gelmiyo boyle sikko tarihler..
00.00 da attığımız vardı o da bıraktı bizi daha doğrusu aldattı
offf be umarım ilerde değerini bilen birini bulursun
Umarız balım ya bizdeki de umut işte
umut fakirin ekmeği skhfsk
Fakir olmasakta evet yalnızlık üzüyor bizi
anlıyorum bulursun birini ya
Umarım balım ya
O saate telefon ile konuşuyordum 😅
Bana saçma geliyor
erkeklere saçma gelemeyen bir durum var mı?
Evet var tabiki
Hayır yok
O neymiş ya 🤣
Varrrr
Hayır