Güncellemeler
+1 yıl
Bahar candan olan arkadaş yeni ppnle daha da çok benzemişsin ya😍
Yurtta uyumayı unutun sürekli uyandırılırsınız bizim odada bi de Aralık ayında olmamıza rağmen gün boyu camın açık olmasını istiyorlar ve gece ışığı açık bırakıyorlar karanlıkta uyumayı hayal ediyorum hep ve mutfaksız olmak çok üzücü mutfaksız koltuksuz bir insan yaşamı olamaz!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Biriaz sabret gerçekten yurtta oda aarkakdaşların iyi oldumu sende iyisin ama değillerse ceremesinide çekiyorsun onun için azıcık sabret bakakrsın kafa dengi 3 kız biri eve çıkakrsınız
İğrenç oda arkadaşlarım
Oda arkadaşlarını seçemediğin için böylesin ama yurtta anllaştığın kızlarr varsa onların yanına geçebilirsin mesela kafa dengi
Bu 4. odan dönem başladığımdan beri🥲🥲
Şaka ama neden istediğin gibi bir odayı bulamadın söyleseydin müdüre ya da ordaki sorumluyaa ☹️
Yar@k gibi çünkü hepsi odaların
Hobba hepsimi yarr@k gibi ya hiç mi düzgün yok ya da örgün öğretim olup kafanon barıştığı birileri
üniversitede var iyiler de yurttakiler cezaevindeki kadınlar gibi
Şaka yapıyorsun ya hepsi mi kekoyum ama para bende diyor 😂
Yok paraları olmadığı için bu kadar saygısızlar zaten
Şimdi parayla değilde mesele şöyle belki onlalr ışık açıkseviyordur ya da uyuyamayan vardır çeşit çeşit insana tektar değiştir ya bitrşey olmaz
Memur kabul etmedi😔
5. oda da artık çok yani
Ya tamam çok ama ozaman kural disiplin getirsinler ya da oda arkadaşlalrınla konuş rica et mesela o alışkanlıklarını değiştirsinler rveya dikkakt edip özen göstersşnler
Yok biz 3 kişi kabul ediyoruz sen 1 kişi istemiyorsun diye olmaz dediler kanka akıl verme para ver😄
Ah be işte orada kelin ilacı olsa kendi başına sürecekte kel hep kel😂
Işığı açık mı bırakıyorlar cidden, bu ne saçmalık? Çocuk mu bunlar karanlıktan korkuyor allahim sabır
Mallar ya inşallah cezalarını çekerler zararlı gözümüze ya
Ne alakası var şartlar öyleyse anne baba ne yapsın bazıları okutmuyor sen ne diyosun
Ya kanka tipin çok tatlı sjznnehx
Neden kafayı bana taktın anlamadım
Babalar veya anneler vicdansız demek doğru olmaz. Şartlar demek lazım bence.
Şartı el veren diyelim 50 k üstü kazananlar diyelim
abi ne alaka durumu olsa zaten sanaen iyi yerlerden ev tutarlar sen zaten ailenin durumunu bilip öyle gidiceksin senin ihtiyaçlarını karsılayabilecekler mi diye düşüneceksin tartar bicersin kım dedi sana baska sehir yaz diye sonra ağlamayın kyk diye
Bok öyle. Benim babam aylık 100 bin tl kazanıyor
olsun yine babanı tanıyıp gitmezdin vermiceğini bilip sşskdkdkkddk
O zaman ekonomi çok iyiydi ben 4. sınıfım o zaman kira 500 tl idi
Lüks içinde yaşamak istiyorsan aradığın farklı bir babalık olsa gerek
Napsın durumu yoksa gtünü mü satsın
Aylık 50 k üstü kazanan babalar
Detay bugünler için var bana vahiy mi inecek bu bilgi
Nyse o da abartmasın layık görmüyordur belki
Kayık görmemek ne kanka sen ne çeşit bir insansın yaa
Öyle olsa düşünürdü kızının rahatını para harcamıyor işte
İşte ben de o yüzden bu soruyu soruyorum yar@k kafalı
sevgılın yok dımı?
Olsa çeker miydim bunları
pekı senle uzunca konusalımmı desem ne derdın
Yaşınkaç
yırmıaltı ya sen
23
senle uzunca konusalımmı ne dersın
Ne iş yapıyorsun boyun kaç gözün kahve mi
cıktım ıstekat hadı
gelmedın :(
Bana askerliği anımsattırdın bi an kötü oldum off
Toplu yaşam alanı diye bir şey olmamalı
kesinlikle öyle. konuşmak istersen y*az