Kopya vermeyen arkadaşa bakış açınız nedir?

adam hiç çalışmasın, sınav vakti gelsin 2 hafta önceden kitabı yalayıp yutan insana küfür eder gibi '' yeaa ben senden bakarım olur mu'' desin acayip sinir olurdum böyle tiplere hayır resmen yaptıkları insanı enayi yerine koymak bir de sen bencilsin vs demeleri yok mu? üste çıkmaları filan acayip sinir oluyorum.
birde diyorlar ki ben olsam veririm diye acaba şöyle oturup 5-6 saat çalışmışlığı var mı da kopya verirmiş
böyle insanlar ilerde rüşvette alır, torpilde yapar, torpilde ister.

emek hırsızlığını ''bilgi paylaşımcılığı'' demeleri ayrı bir komik

siz ne düşünürdünüz sınıfta kopya vermeyen arkadaşa karşı?

mesela ben sallmaadığım, çalışmadığım derslerde çok rahat kopya veririm, nasılsa bende çalışmadım diye ama çalışmışsam vermem.

hayatımda hiç kopya çekmedim, düşük alacaksam da bunun sorumluusu benim, kopya vermeyen arrkadaş değil
Kopya vermeyen arkadaşa bakış açınız nedir?
Cevapla