
Evet, çok yalnız hissediyorum.
Hayır.
Ara ara hissediyorum.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Her insan bazen kendini yalnız hissedebilir. Bu çok doğal. Ama böyle durumlar yaşayınca hep yalnız hissediyorum demek çevremizde, yanımızda olmaya çalışan insanlara hakaret olur.
Evet kendimi bildim bileli yalnızım maalesef.. yani ne aile ne de sevgili anlamında sevenim olmadı. ama gidip de kendimi yalnız hissediyorum diye aramadım google de sjsjs
Çok çok uzun zamandır (yıllardır) yalnız olmama rağmen hiç yalnız hissetmedim kendimi aksine var olan yalnızlığımla bütünleştiğim için kimseye ihtiyaç durmuyorum 🤭
Cevap
26Cevap
Evet kendimi çok yalnız hissediyorum. Sıcak ilgi istiyorum. Teşekkür ederim ilgilenen arkadaşlara. ❤️🔥💝🥰😎
Kim ilgileniyor
Yalnız hissediyorum ama Google'da aratacak kadar çaresiz değilim.
Zaten aslında yalnızız bu hayatta ama fark etmek lazım sadece görmek önemli
Yok. Çok şükür Yaradan varken yalnız hissetmem.
Bunu bilmiyordum hepimiz yalnız olabiliyoruz bazı zamanlar
Kendisiyle barışık olan insan, yalnız hissetmez
Bunu aratan kişilerin çoğu erkektir bu da kadınların eseri.😂
dünyanın değil evrenin en yalnız insanı hissediyorum
Bende arattım bunu. Kahve içecek bir arkadasım bile yok
Evet, çok yalnız hissediyorum.
seks yapmadigim icin yalnizim
Evet maalesef 😔
Bu trende katılmadım yalnız bile olsam ksksfsfs
Ara ara hissediyorum
Ara ara yanlız hissediyorum
Ara ara hepimize oluyor
Hissediyorum genelde ama alıştım sanırım.
Yalnızım zaten.
Alıştım sanırım çok ta değil.
Kendimi yalnız en çok kız konusunda hissediyorum.
Çok şükür yanliz degilim
Ara ara hissediyorum evet
Evet bende yanlızgissediyorun
Çok şükür hissetmiyorum..
Hic aklima gelmedi bile
Yalnız olsam da yalnız olmam ben
Çoğu zaman yalnız hissediyorum kendimi
Gayet iyiyim
bazen hissediyorum
Yalnız hissetmiyorum yalnızım zaten
Hayır hissetmiyorum
evet bu ara sıklıkla
Hayır
Hiç yalnız degilim
Ben varım ben varım bide yanımızda ben 🙃
ara ara hissediyorum.
Hayır
Yalnızım zaten hissetmesi mi kaldı
Öyleyim tâbi ki.
Evet bea.
Namaz kılın dua edin huzur bulutsunuz
evet ben de...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?