Lütfen motokuryeleri üzmeyin yormayın?

Soru sormakla bi alakası yok ama bugün gördüğüm bişey beni çok üzdü motorun üzerinde oturan arkadaşın pantolonu yukarı çekilmiş oturduğu için paçalarından çorabın içine soktuğu eşofmanı gözüküyordu ve hava çok soğuktu 🥹 sabahtan beri gözümün önüne geldikçe gözlerim doluyor lütfen onları üzmeyin 🥹
Lütfen motokuryeleri üzmeyin yormayın?
Cevapla