+1 yılBundan zevk alman için duygusal bağların oldukça kopuk ve geçersiz olması gerekiyor. Kalıcı duygusal bağ ve değerler geliştirmekten uzak insanlar böyle olabilir. Sorumluluk ve değer algıları evlilik için yeterli seviyede olmayanlar için sevgi ve bağlılığın değeri olmaz. Bir insanı kaybetmenin ne demek olduğunu bilemezler. Annesiz veya babasız büyüyecek çocukların hissettiklerini, yalnızlıklarını ve acılarını düşünemezler.
02 Yorumla
Soran+1 yılPeki annesiz babasız büyüyenler? Onlar ben rahat uyuyayım diye yavrularını yalnız bırakıp gidiyor. Benim ailem yakınlarım vatanım milletim rahat uyusun diye can veriyorlar? Mecburlar mı bunu yapmaya? İsteseler olmazlar değil mi? Evladını nasıl yetiştirip büyütmesi gerektiğini bilenler gayette iyi yetiştirir. Belki ona hem anne hem baba olmak aynı anda zor olabilir fakat ben şehit çocuklarının diğerlerine kıyasla çok daha iyi yerlere geleceğine inanıyorum
- +1 yıl
Acı çekmeyi ve çektirtmeyi bırakıp hayatında kalıcı değerler üretebileceğin; dostluğu, güveni sevgiyi birlikte paylaşıp çoğaltabileceğin değerlere odaklanman sana çok daha sağlıklı, yapıcı ve kalıcı bir hayat sunar. Kimse şehit olmak için vatan savunması yapmıyor. Hepimiz yaşamak için savaşıyoruz. Ölmek için değil. Ve hayatımızı bazen çok alçakça bir yerde kaybediyoruz. Ölmeyi ise hak etmiyoruz. Bu hayat ansızın hainler tarafından elimizden alınıyor. Tamamen kalleşçe ve alçakça. Arkada ya eşimizi ya ailemizi ya da sevdiğimiz diğer herkesi bırakarak. Bu hayatının en güzel değerlerini beraber yaşamayı amaçlarken ölümün kimseye bir ödülü ve faydası yok. Her şey hayatına kasteden eden alçaklar yüzünden. Beden ödemesi gerekenler onlar, biz değil. Yaşamak için savaşılır, yaşatmak için çabalarız. Her güzel şeyi birlikte paylaşmak ve çoğaltmak için. Şehit çocukları daha iyi yere gelebilir veya gelmeyebilir. Ama kimse onlara anne ve babalarını geriye vermeyecek.
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(18-24)+1 yılBence şu an bu durumu hiç yaşamadığın için heveslisin. Gerçekten bir asker ile birlikte olduğun vakit belki de hevesinde haklı çıkarsın ve sorunsuz bir hayat yaşarsın. Belki de tam tersi olur ve asker ile birlikte olmak hiç de beklediğin gibi değildir. Dışarıdan gördüğüm kadarıyla bir asker ile birlikte olmak gerçekten zor. Bir asker olmadığım için iç yüzünü ben de bilmiyorum ama durumun gerçekten zor olduğunu biliyorum.
10 Yorumla
+1 yılNasibinden kaçamaz insan. Eğer nasibinde varsa bir asker ile evlenmek... Sen de kaçamayacaksın nasibinden. Fakat şunu bilmelisin ki insan istediği ile değil nasibiyle buluşuyor hayatta. Her şey nasipten...
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılbaşına bela mı arıyorsun cidden kolay mı sanıyorsun ben de öyle sanmıştım kulaklarımı tıkayıp sevdiğim adama koştum şehit oldu bak o gitti kurtuldu ben her Allah'ın günü acı çekiyorum bitiyorum eriyorum acımdan
017 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@Emre5131 vatan sağolsun tabiki kolay değil bizimkisi hayatın akışına uygun davranma çabası
Cevap sahibi+1 yıl@Emre5131 sağolun
Soran+1 yılBasın sağolsun ama her asker şehit olucak diye bir kural yok...
Cevap sahibi+1 yılvatan sağolsun ama senin eşin olacak adam yaşayacak diye bir kural da yok onun korkusu yetiyor
Soran+1 yılEşim asker olur mu bilemiyorum
Cevap sahibi+1 yılsana ne desem boş anlamayacaksın biraz da kader
Soran+1 yılReis ne afra tafra yapıyon
Cevap sahibi+1 yılafra tafra yapmıyorum ki olanı anlatıyorum tersliyorsun ne diyeyim
Soran+1 yılTerslemedim kardeşim
Cevap sahibi+1 yıltamam
Soran+1 yılKimle
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.
u +1 yılOlabilir neden olmasın
01 Yorumla
Soran+1 yılCunku hepsi pismis
- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılEşimin mesleği bu fakat ömrüm boyunca tek vasfım buymuş gibi davranmadım bununla övünmedim. Ben Askerle evlenmek istiyorum demen çok yanlış bir kere orada amacının ne olduğunu ancak bu işi icra edenler anlar Şehit 'lik konusuna gelince sadece üniforma giyen insanlar Şehit olmuyor ve Şehit ailesi olmak öyle sandığın kadar kolay değil benim göğsüm kabara kabara yürürüm diye düşünmen bir yerde çok yanlış bir Şehit çocuklarına bak , babasının tabutunu işaret eden 3 yaşında Şehit oğlunun o tarifsiz acıyı ömür boyu hissedecek olması babasını arayacak olması göğsünü kabartacak bir durum değil yetişkin olduğunda elbette babam Şehit diyecek gurur duyacak fakat babasına en ihtiyacı olduğu zamanlar bilhassa küçük yaşlarda bunun farkında olmayacak. sen biraz hayal dünyasında yaşıyorsun hiç birsey senin sandığın gibi olmuyor. Şehit çocuklarına öncelik var elbette ama sen 40 yaşındasın diyelim senin eşin Şehit gel hadi seni bu yaşta Askere alalım demeyecekler biraz realist olalım.
40 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 802 cevap paylaştı.
+1 yılAskerlerde fena halde ego var ve çevrelerinde inanılmaz derecede karı kız var milyonda bir ihtimalle düzgün biriyle karşılaşırsın instagramda takipçilerine bakman yeterli tabiki asker eşi olmak gurur verici bir şey ama nasip istemekle olmaz nasibinde varsa çıkar karşına
119 Yorumla
Soran+1 yılEgo meselesi net doğru evet. Valla efendi olanlara rast geldim ama sevgilileri vardı. Burada da kötü yorumlar baya...
- +1 yıl
Yorumlara takılma burdaki insanların hangisi düzgün Allah aşkına hayırlısını iste herzaman
Soran+1 yılKime inancam şaşırdım kaldım
- +1 yıl
Kendine inan nasipte ne varsa o olur
Soran+1 yılNasibim gelmiyor nerde kaldıysa manyak adam
- +1 yıl
Karı kız peşinde koşuyordur ben kendim için öyle diyorum 😂
Soran+1 yılYazıklar olsun 🥹🥹🥹 ırz düşmanı herif
- +1 yıl
Alçakkkk doğru yolu bulup gelemedi 😂
Soran+1 yılKim bilir hangi barda içiyor
Soran+1 yılDoğmamış çocuklarından utan be adam
- +1 yıl
Kanka adam dağda görev yapıyor barı nerde bulsun en fazla tiktokda instagramda karı kızla konuşuyordur😂
Soran+1 yılHa evet. Unuttum kız 🤭. Olsun gene pislik
- +1 yıl
Ahahahah deli yaa 😅
Soran+1 yıl🤭 var biraz
- +1 yıl
Bende de var🙈
Soran+1 yıl😀 oha sen bensin
- +1 yıl
😂😂
- +1 yıl
tamam kanka
Soran+1 yıl😀
- Aile & Toplum konusunda 355 cevap paylaştı.
+1 yılÖzellikle asker ararsan zorlanırsın ve işin zonunda üzülme olasılığınız yüksek olur. Aşık olduğunun peşinden gitmelisin. Belki bir asker denk gelir kim bilir.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıl3 4 askerle sevgili oldum hepsi beni aldattı gerisini sen düşün. Çünkü kamuflaj aşığı çok kız var ki en tipsizinini bile çookk sevgilisi var o yüzden uzak dur derim. Ha o erkekler beni cidden sevdiklerini düşünmeyip yatağa atma peşindeydiler ama bende kamuflaj aşığı değildim şans eseri
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılGülüm çok üzülürsün 8 ayda 18 tane kız arkadaşım oldu
162 Yorumla
Soran+1 yılYok artık maşallah
Cevap sahibi+1 yılDiğer arkdslardan soz etmiym o bereli dediğin
Soran+1 yılBende diyorum efendidir bunlar baya efendiymis
Cevap sahibi+1 yılHıhi tabi
Soran+1 yılNiye böyle yapıyorsunuz ki tek kişi niye yetmiyo...
Cevap sahibi+1 yılBilmiyorum canım
Soran+1 yılAllah cezanızı vermesin
Cevap sahibi+1 yılYapacak bir şey yok
Soran+1 yıl😒
Cevap sahibi+1 yılNe oldu
Soran+1 yılHiç
Cevap sahibi+1 yılYa tabii herkes bir değil çok temiz olanlar da vardı ama zor
Soran+1 yılBende o şans ne gezsin 🥺😭
Cevap sahibi+1 yılBilemem artk
Soran+1 yılTamam
Cevap sahibi+1 yılTamam ☺️
Cevap sahibi+1 yılTelsiz konuşmalarını öğrenmişsin tamam
Soran+1 yılAnlamadım
Cevap sahibi+1 yılTelsiz de konuşma tamam diye bitirilir
Soran+1 yılAnladım
Cevap sahibi+1 yılOkey şans diliyorum
Soran+1 yılEyw
Cevap sahibi+1 yılYazanlar karga dikkat et
Soran+1 yılNe
Cevap sahibi+1 yılYaz diyenler diyorum güvenme
Soran+1 yılBen koşa koşa gidecektim 😃
Cevap sahibi+1 yılVallahi hiç belli olmaz kardeş
Cevap sahibi+1 yılBunlar da şeytan tüyü var
Soran+1 yılBeni cekemezler
Cevap sahibi+1 yılNedenmiş o niye çekemesinler çile misin sen kızım
Soran+1 yılBelaliyim diyorum anlamıyor musun
Cevap sahibi+1 yılWow dedim aman diyeyim ben sana yazmadım sen sen de beni görmedin Memati
Soran+1 yılKorkma yemem seni sen yemede 8 ayda 73747474378492 manita ben yapmadım
Cevap sahibi+1 yılBoş ver yapma zaten zamanla canın sıkılıyor farklı şeylere başvuruyorsun
Cevap sahibi+1 yılHem sen ne yiyeceksin minnoş fıstık seni
Cevap sahibi+1 yılSen ancak minnak minnak kuş üzümü yersin
Soran+1 yılBen sen miyim? Kız düşürmeye çalışma taktikleri mi mm bana işlemez uğraşma yorulursun dağda leş temizlemen lazım senin hadi aslanım hadi
Cevap sahibi+1 yılSeni düşürüp ne yapacam tatlım 😄uzakta ki av işeme yaramaz
Cevap sahibi+1 yılSadece tatlı çocuksun uğraşayim dedim
Soran+1 yılSen bulursun yolunu ama düşünemezsin sıkıntı orada
Cevap sahibi+1 yılYok 20 izin olyr nokta atış yapmam. lazm oda memleketten olacak
Soran+1 yılIns bulursun
Cevap sahibi+1 yılKardeşim çoğu şakaydı o kadar abarti değil ama yapan da çok. ki. her meslekte var
Cevap sahibi+1 yılBen bulacağımi buldum başkasıda olamsz umarım sen eli ayağı düzgün birini bulursn
Soran+1 yılNe şaka? Tabi aynen kesin
Cevap sahibi+1 yılYa tamam çapkınlar ama hani hepsi değil abartılı da değil i her mesleğin çapkınlığı vardır bunu illa asker olarak nitelendirmeyelim ve dediğim gibi sana şaka yaptım şu an seninle iletişim kurma gibi bir amacım yok ama şöyle bir tavsiye edeyim 2018 öncesi olanlar daha kaliteli her açıdan
Soran+1 yılHerkes öyle demiş herkes mi şaka yaptı
Cevap sahibi+1 yılYa asker olmayanlar askerî gömmek için kıskanylar yine sen bilin sağlıcakla kall
Cevap sahibi+1 yılKi zaten burada olan ava çıkms sırtlanlar amaç belli
Soran+1 yılEvet ayn
Cevap sahibi+1 yılMillete pislik deyip durmussin bir kaç kişiyi yüzünden tüm orduya sövemezsin ki biri gelmiş sana yalaklik yapmas sende desteklemissn özelden adama yaz kim pislik görürsün
Soran+1 yılNiye yazayım slk mıyım
Cevap sahibi+1 yılHani kotulemis ya kendisi çok iyi ya
Soran+1 yılYa sorma beyefendi tam. Niye burada diyilmiyo alla allaaa
Cevap sahibi+1 yılDedğim gibi burada birkaç yazan yüznden bin kişiyi yargılamak. dogru değil
Soran+1 yılBence digru
Cevap sahibi+1 yılTamam doğru ise yargıla yapacak bişey yok
Soran+1 yılHem sana noluyo yaz mu dicen
Cevap sahibi+1 yılAnlamadım dostum
Soran+1 yılboş ver reis
Cevap sahibi+1 yılNo probleme
Soran+1 yılTimam
Gizli Üye(25-29)+1 yılÇoğunluk zaten kamuflaj hastası ülkede içeride dönen şeyleri bilsen uzak kalırsınız çok az sayıda adam çıkar askeriyeden
211 Yorumla
Soran+1 yılNeden?
Cevap sahibi+1 yılKıbrıs'ta yaptım ben 2 hafta önce geldim 37 yaşında uzman ünili kız düşürüp yiyordu çoğu böyle
Soran+1 yılBen çok temiz sanıyorum nedense 😔
Cevap sahibi+1 yılPara çok talepte oluyor evlilik yerine öneme geleni yiyim kafasına giriyorlar
Soran+1 yılHepsi mi böyle bütün hepsi iyi olan yok mudur
Cevap sahibi+1 yılNadir gibi
Soran+1 yılKanı bozuklar pislikler
Cevap sahibi+1 yıl🤷🏻♂️🤷🏻♂️ napcan benimde içimde vardı kalayım içerisi vasat sadece parası yüksek oluyor işte
Soran+1 yılNiye vasat
Cevap sahibi+1 yılEziyet resmen
Soran+1 yılOlsun
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılNeyine dayanamayacaksın, ama neden asker evlilikle askerliğin bağı nedir. Askerler evlerine her zaman zamanında gelemez belki sen eşin olmadan rahat olur dersen o başka.
02 Yorumla
Soran+1 yılHepsi cok masum duruyo evine eşine işine bağlı...
Cevap sahibi+1 yılGerçekte öyle değil işte, askerlik zamanlarında biliyoruz, herkeste bilir.
+1 yılAsker esiyim şükür her şey yolunda zorluklar var tabi ama her meslekte oluyor sorun yok
20 YorumlaAile & Toplum konusunda 5,3b cevap paylaştı. şunlarla kafa kafaya kapışırsın 😂😂
03 Yorumla
Soran+1 yılSebep
Soran+1 yılAnladım yorumlardan zaten pislik herifler
Sonuçta tercih yapacagına inanıyorsan ne güzel
00 YorumlaSana buni soyleyenlere soyle kurban olsunlar onlar asker erkeklere
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılÜçüncü şık, senin iradene bağlı zor ama olmucak bişey değil
00 Yorumla
+1 yılBu senin tercihin kalbine sor öyle ver son kararını.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. O yaşlarda her kadında vardır o. Asker polis üniforma merakı. Zamanla değişir fikirlerin
00 Yorumla
+1 yılGayet dayanırsın. Asker biriyle ömür geçerrr
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılevleneceksen olur
askerler evlenmiyo ama soylim
01 Yorumla
Soran+1 yılNeden 🥹
Gizli Üye(18-24)+1 yılSıkıntılı tipler. Bulundukları ortamdan kaynaklı psikolojileri de pek iyi olmuyor zaten.
01 Yorumla
Soran+1 yılO konuda şüphe yok artık 😅
Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Yaparsın neden yapamazsın ki, kımseye bakma sen iste yeter.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılAsker polis jandarma hep aldatıyor eşlerini karar senin
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKaç yıllık askerim hep böyle derler kızlar ama sonra zora gelemezler
06 Yorumla
Soran+1 yılBen gelirim gelmiştim de
Cevap sahibi+1 yılKonuşabiliriz istersen
Soran+1 yılYok bir sürü kiz oluyormuş
Cevap sahibi+1 yılKendin bilirsin başta da söylediğim gibi zora gelmiyorsunuz işte
Soran+1 yılBir sürü kız varsa napayım deli misin nesin
Cevap sahibi+1 yılBir sürü kız var işte böyle senin gibi
Çok seviyorsan Dayanırsın
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılEşim asker çok heycanlı bir ilişkimiz var 4 yıldan fazladır bu böyle😅 aldatırlar psikopata falan bağlarlar ruh halleri normal değildir lakin çok çekici ve heycanlı tipler
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAskerler aşırı egolu çoğu abazan ve s. s derdinde başına şöyle de bela olur seni öldürebilir sinirli oluyolar hep
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı. Neden ya? Askerler insan değil mi?
04 Yorumla
Soran+1 yılİnsan da ne dedim?
Soran+1 yılİnanasım gelmedi açıkçası
Aile & Toplum konusunda 384 cevap paylaştı. Başka birisi daha iyi olur
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılNeden geçmesin ki
153 Yorumla
Soran+1 yılBaksana yorumlara
Cevap sahibi+1 yılİnsanlara bakma, seviyorsan her yer güzeldir sevdiğinle birlikte olduktan sonra hiç bi şeyin önemi yok
Soran+1 yılSevdiğimiz yok zaten
Cevap sahibi+1 yılOlsun ister miydin ki
Soran+1 yılİsterdim tabi
Cevap sahibi+1 yılİlla asker biri mi istiyosun
Soran+1 yılBilmiyorum
Cevap sahibi+1 yılEğer tek arayışın asker olması değilse tanışmsk isterim
Soran+1 yılSanaldan sevgili yapmıyorum
Cevap sahibi+1 yılYakınızdır belki görüşme şansimiz olur
Soran+1 yılNerdesin?
Cevap sahibi+1 yılEskişehir sen?
Soran+1 yılRize reis naptın 😅
Cevap sahibi+1 yılOlsun bee hepimiz aynı vatan toprağındayız🤣
Soran+1 yılUzak mesafe olmuyor 😊
Cevap sahibi+1 yılOldurmak isteyen oldurur ya🤔
Soran+1 yılBenim korkum var yok kalsın valla. Daha iyileri olsun senin 🙂
Cevap sahibi+1 yılİlla sevgili mi olucaz konuşurduk, istemiyorum dersen zorlamam tabi ama seni tanımak iyi olurdu
Soran+1 yılboş ver 🙃. Tanıyanlar sevmedi galiba sende sevmezsin
Cevap sahibi+1 yılDenemeden bilemezsin
Soran+1 yılValla olmayız valla
Cevap sahibi+1 yılNasıl eminsin bu kadar
Soran+1 yıl🤷🏼♀️ yaşanmışlıklar güvenimi kırdı.
Cevap sahibi+1 yılHerkesi bir tutmamak lazım bence
Soran+1 yılBen tutarım Laz inadı var oğlum 👻
Cevap sahibi+1 yılBayılırım laz inadına ben 🤔
Soran+1 yılYok bayılma
Cevap sahibi+1 yılYa napayım🤣
Soran+1 yılboş ver ya ciddiyim olmaz bizden 🙃
Soran+1 yılÜzülmeyelim boşuna
Cevap sahibi+1 yılBu kadar ısrara hemen hayır deme bence 😊
Soran+1 yılHemen demedim ki
Cevap sahibi+1 yılHiç deme o zaman
Soran+1 yılAma dedim
Cevap sahibi+1 yılBence fikrini değiştir ve evet de
Soran+1 yılBence hayır
Cevap sahibi+1 yılBence evet
Soran+1 yılOlmaz bebeğim olmaz
Cevap sahibi+1 yılOlur bebeğim olur
Soran+1 yılOlmaz gülüm
Cevap sahibi+1 yılOlur gülüm niye olmasın 🤣
Soran+1 yılOlmaz cicegim olmaz
Cevap sahibi+1 yılOlur yahu nşye olmasın🤣
Soran+1 yılOlmaz olmaz
Cevap sahibi+1 yılOlurrrr
Soran+1 yılE e
Cevap sahibi+1 yılBence tanışalım artık
Soran+1 yılOlmaz valla ya
Cevap sahibi+1 yılOlur canımm niye olmayacak
Soran+1 yılZorlamasan artık
Cevap sahibi+1 yılSen öyle diyorsan öyle olsun
Soran+1 yıl😊🙂
Cevap sahibi+1 yıl😊😊
Gizli Üye(18-24)+1 yılasker biri seni istiyor mu
015 Yorumla
Soran+1 yılSormadım kendilerine
Cevap sahibi+1 yıle bu hayaller nerden geliyo canim o zaman sicösidmwş
Soran+1 yılİsteyeni nasıl istiyorlar aşko. Ayrıca niye böyle bir tepki verdin hayırdır
Cevap sahibi+1 yılnasil bi tepki vermisim askim
Soran+1 yılAhah ne bileyim kapında dizilmişlerde haberim yokmuş gibi
Cevap sahibi+1 yılyok knk yanlis anlamissin ben öyle kafamdan hayaller kurup askerle birlikte olmak istiyorum diye beklemiyorum
Soran+1 yılHayal kuran kim sadece asker olmasını istiyorum işte ama olmaz artık. Öbür erkeklerden de beterlermis 😒😒. Bir daha bakmam onlara hıh
Soran+1 yılÇok mu umurlarında evet bi yerleri kalkıyor onların bakınca.
Cevap sahibi+1 yılerkeklere göre konu kız olunca sadece cuklerinin mi kalktigini saniyodun
Cevap sahibi+1 yılkusura bakma bu arada biraz ters cikistim böyle askere takik psikolojisi bozuk bi o* arkadasim vardi bu yuzden her askere takik kiz itici gelito
Soran+1 yılBen o... arkadaşın değilim yalnız 🙂
Soran+1 yılArkadaşın iş gördüğü için.. normal
Cevap sahibi+1 yılöylesin mi dedim kanka itici geliyorlar dedim
Cevap sahibi+1 yılne isi görmüs anlamadim
Soran+1 yılboş ver reis. İyi günler
+1 yılÇok zor asker bir insan ile
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBilmiyorum ki zor bir meslek ama
00 YorumlaTercih senin
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılSenin amacim farklı sanırım
00 YorumlaAskerden uzak dur :)
03 Yorumla
Soran+1 yılNeden
Soran+1 yılMikemmel
+1 yılZor tercih
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer