Korktuğum bir mahkeme var nasıl kurtulabilirim bundan?

X (emre olsun adı) tesadüf tanıştık. Clup gittik otel takılmak istedik. yürürken birilerine selam verdik. Ben sadece merhaba felan dedim Biraz daha ilerledik yine bir gruba denk geldik ama ben bunları tanımıyorum. Emre konusuyodu. Marketten alışveriş yaptı çıkarken sivil polis olmalı bizi aldilar karakola götürdüler biraz tutulduk ifadem alındı ben serbest biraktilar Emre'ye ne oldu bilmiyorum. Hala kim olduğunu bilmediğim birisi sanırım o gördüklerimiz den biri Ahmet diyelim cezaevine girmiş Ahmet'in avukatı ve ailesi beni şahitlik için rahatsız ediyolardi. Alakam yok görsel isim olarak tanımıyorum bile ismini dahi avukattan öğrendim. ben bu konuyla ne alakayim. İsrarca tanimadigimi soluyorum... mubtemelen ağır bı suçu var belki takip ediliyoduki içeri aldılar benlik bisu yok ben niye serbestim o zaman dimi. Cezaevine giren kişinin ailesi benim numarmai nasıl ne şekilde rahatlujla ulaşabiliiyo bu arada? Karakodlan aldım dedi karakol asla vermez. Muhtemelen uyapta çok avukat verdi. Elimde kanıt delil konuşmalar yok. Mahkeme var yine... Ben çok korkmaya başladım ikamet adresimde surmuyorum artık otelde kalıyorum durduk yere alakam olmayana şeyden başım yanar diye evimee gidemiyorum. :( Mahkemede bu dosya alakali hakkimda aileve sosyal cevremde kötü algı oluşuyor soyleyeceklerjm bu kadar tanikliktan çekilmek istiyorum desem? Eeee sonrası durusmadan çıktım ya beni takip ederlerse bu kadar rahat numara ma bile ulasiyolar korkuyorum rica etsem adliyede herhangi bir polise beni goturmeleri için rica etsem korkuyorum ya

Korktuğum bir mahkeme var nasıl kurtulabilirim bundan?
Cevapla