Ben yabancı sevmiyorum. Yabancı seveni de sevmiyorum. Bir akrabam Suriyeli ile evlensin düğüne gitmem. Her yerden engellerim. Bir daha da asla muhatap olmam.
hayır tabii ki öyle biriyle selamlaşmam bile dedim ya suriyeli canlılara karşı ağır fobim var bir yakınım bile yakın olamaz olursa benim yakınım olamaz artık senin var mı?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Ben yabancı sevmiyorum. Yabancı seveni de sevmiyorum. Bir akrabam Suriyeli ile evlensin düğüne gitmem. Her yerden engellerim. Bir daha da asla muhatap olmam.
Allah mesut etsin derdim, ırkçı değilim çünkü.
Ahaha iyiymis ben kabul edemiyorum hiç
Merakla Suriyelinin eşinin Suriyeden gelmesinj beklerim
Ahaha birden fazladır eşi diyorsun yani
Tabi
Eğer Suriyeli biri ile olursa artık yakınım olmaz:d
Hahaha neden peki 😀
Bıktık suriyelilerden başka nedeni mi olucak canım ahahah
Hım benim yakınım sevgili oldu o yüzden sordum bunu
Bende bıktım artık kendi insanımız dışında birini görmek istemiyorum
Valla al benden de o kadar hepsi gitsin artık. Ümit Özdağ ♥️ ahajahha
Keşke o adamın elinde olsa da gönderse ❤️
Beş sene sonra artık veririz ikimiz oy işte iki insan iki insandır ahajaha
Öyle valla da 5 sene çok uzun ya hemen olsun bitsin hepsi gitsin istiyorum
Arınma gecesi şart neoxmeodk
Ahaha ne zaman peki bu gece anması lazım
Halledicem o iş ben de sıkıntı yok ahahaha
Himm kafa dengi kızsın ya cidden hep böyle eglenceli misin sen
Teşekkür ederim. Mutlu olmak lazım ya depresif takılınca ömür geçmez ki haksız mıyım🙃
Rica ederim ben teşekkür ederim ayrıca bir an bile olsa. mutlu birini görmek enerji verdi bana da
Ayrıca enerjin de çok iyi inşallah hep iyi olursun. Haklısın ama maalesef onu herkes yapamıyor
İnşallah hepimiz iyi oluruzz. Ben de bir zamanlar depresiftim böyle olduğuma bakma ama insan isteyince her şey oluyor gerçekten inan buna
İnşallah ya bakma ben severim gülmeyi vs ama çevremde o kadar insan var ve hepsi yüzleri asik enerji vs koymadılar cidden
Şimdi iyi olmana sevindim özel olmazsa senin adin ne burcun nedir
İsmim elif. Burçlara inanmıyorum açıkçası bilimsel olmayan hiç bir şeye inanmıyorum diyeyim. Senin ismin nedir
Ali benimde memnun oldum
Bende burca inanmıyorum ama mesela benim burcum boğa ve bir kısmı cidden aynı gibi ya bazı şeyleri hariç diğerleri tutuyor
Elif ismi çok güzel ilk harf benim için
Memnun oldum ben de🙃
Teşekkür ederim genelde böyle samimi misin sen
Evet soğuk insanları da hiç sevmem yapım bu
Hım güzelmiş de genelde samimi olunca kızlar korkmaz mi ya erkeklere karşı bu dönemde güvensizlik çok bence
Orası öyle tabi ama burada anonim zaten bilgilerimi paylaşmadığım sürece sıkıntı olacağını düşünmüyorum
Anlıyorum peki mesaja gelebilir misin rica etsem yoksa burada mı iyi yanlış anlamazsan eğer
Zaten aşırı detay vermek bencede iyi değil ismini şehrini hadi neysede soyadini vs söyleme kimseyle paylaşma 😀
Uyuyacağım yarın burdan yazarım sen iki dk gizliyi açarsın yazarım eğer kabul edersen
Olur da ben soru sordum ya gizli açılmıyor,?
Senden ricam uyumadan gizliden çıksan olur mu? İstek atayım yarın yazarsın
Tamam ben bilmiyordum ya. Açıyorum istek at kapatayim sonra o zaman
Olur aç bakayım
Kapat şimdi gördüm
zorbalık yaparak ilişkilerini bitiririm yakınlık kurmam surilere karşı görebileceğin en ırkçı insan olabilirim
Bende öyleydim de bazı saçma şeyler var ya insanı zorbalıktan bile çıkarır o bile hafif kalır
hahshqjskqmdlwke
Ee sende. hayat nasıl öyle biri yoktur umarım hayatında
hayır tabii ki öyle biriyle selamlaşmam bile dedim ya suriyeli canlılara karşı ağır fobim var bir yakınım bile yakın olamaz olursa benim yakınım olamaz artık senin var mı?
Var maalesef de benimde yakınım değil artık seninde dediğin gibi
bosvwr kurtulmussun
Öyle valla da ne bileyim dengesiz bitmiyor
hahwjqhekqmsk
Eski yakınım olur artik
Ahaha o derce mi 😀
Suriyeliyle olmazlar sanmıyorum :D
Olursa ya
Herhangi bi tepkim olmaz
Neden yani öyle biri ile sevgili olmasını normal mi karşılarsin
Anormal mi
Değil mi
Değil
Peki 😀😀
Ben karışmam
Neden peki
Herkesin kendi hayatı
Kötü bakarım.
Artık yakının olmaz yani 😀
Evet.
öyle bir şey olmaz
Ya oldu diyelim tepkin ne olur
Umrum dışı
Azına biber sürerim
Biber ne mk yanlış cevriyor bu uygulama