Çok sevdiğim bir insanı kafamda belli bir karaktere oturtuyorum ve diyorum o bu ve şunları şunları yapmaz. Sonra o benim koyduğum sınırların dışında bir hareket, tavır, herhangi bir şey yapıyor ve bir an da buz kesiyorum. Yok böyle soğumak. Anormal bir durum farkındayım ama napim
Haklısın birinden kolay kolay soğumam muhakkak sinirime dokunan bir şey olmuştur 👻 pişmanlık hissetmem ama dışarıdan nezaketsiz gözüktüğüm olmuş olabilir