Hic arkadasım yok çok aciz hissediyorum ömrüm böyle mi geçecek?

Kuzenlerime bakıyorum hepsinin tonlarca arkadası var doğum günlerinde evlerinde oturmuyorlar benim gibi. Arkadasları ile beraberler. Hic arkadasım yok kimseye içim kaynamıyor asosyallige alıstım ama bıktım da. Eski sevgilimle beraberken cok arkadası vardı kıskanıyordum hep bana vakit ayırsın diye ama ben acizin tekiymişim resmen ztn yeterince ezik hissediyorum bi de siz ezmeyin sadece içimi dökmek istedim cok bunaldım cok yalnızım
Güncellemeler
+1 yıl
Sevgilimin arkadas çevresi de beni sevmiyordu hic
Hic arkadasım yok çok aciz hissediyorum ömrüm böyle mi geçecek?
Cevapla