Kız arkadaşım benden 6 cm uzun. Ailesi beni yargılar mı?

Kız arkadaşım benden 6cm daha uzun ben 175 o ise 181 ve o bu duruma hiç takılmıyor, fakat son zamanlarda insanlar bakışlarıyla yargılıyormuş gibi geliyor, işler biraz ciddileşmeye başladı ve ailesi nasıl düşünür, yargılarlar mı diye düşünmeye başladım öneriniz var mı acaba :) not:(Dışarıda yüksek taban ayakkabı ile boy farkını 3-4cm e düşürüyorum)

Boyun gayet normal o bi tık uzun takılma 💪🏽
Bence bu durum sorun 🙅🏻‍♀️
Derdini……. 👊🏼
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Kız arkadaşım benden 6 cm uzun. Ailesi beni yargılar mı?
Cevapla