6 aylık ilişkilere güvenme en az 1 sene. Çünkü 1 yılda daha iyi tanıyorsun karşındakini ve bu 1 yılda bile olsa insanları (ya da ilişkindeki insanı) kendine verdiğin değerin aynısını hemen verme, çünkü sen onu çok seviyorsun ama o sevgine layık çıkmıyor, fazla sevince olmuyor soğuyor en iyi az sev kendini daha çok sev o zaman zaten karşındaki kişi sevmeyi bırakmaz temel klasik olan budur her zaman zaten. (Not: baştaki parantez içindeki cümleyi bazı cahiller anlamaz diye ilişki olarak belirttim).
Sabretmek gerekiyor bazı şeyleri başarabilmek için.. ve ne olursa olsun farklı yollar da denenmeli.. hayallerden ya da hedeflerden kolay vaz geçmemeli insan.. bir de kimseye güvenmemek gerekiyor
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
İnsanlara asla güvenilmemesi gerektiği. Özellikle seçim döneminde ve sonrasında birçok insan beni şaşırttı
Hayatta en çok sevdiğim annemin de hayattaki en büyük düşmanım olduğunu öğrendim