Babam evin sadece temel ihtiyaçlarını karşılıyor, gerisine karışmıyor. Böyle davranması normal mi?

Kira, fatura, temel gıda yani makarna, bakliyat, yağ alıyor. Ama et yok. Kahvaltılık yok. Mantar gibi değişik gıdalar, pizza vs, Abur cubur yok. Biz zar zor harçlığımızdan et alıp pişiriyoruz, onu da yiyor daha yok mu diyor napıcaz böyle 😬 ve alacak durumu olmasına rağmen ben evde yokum nasılsa diyip almıyor. Evde olduğunda peynir alır yer

Babam evin sadece temel ihtiyaçlarını karşılıyor, gerisine karışmıyor. Böyle davranması normal mi?
Cevapla