Sende tip var ama oyunculuk yeteneği yok denmesi kötü bir şey mi?

Oyuncu olmayı düşünmüyorum ama yeteneğim var bu arada (daha önce pamuk prenses oldum , paşa kızı girişimim olmuştu da o iş yattı, cüce jfjcjckcld, ve arkadaş ortamında çok güzel taklit yaparım) sadece bunu diyen kişi bilmiyor beni neyse konuşuyorduk oyunculuk vs konulardan 2 arkadaşım olmak çok istiyor hatta birisi eğitim falan aldı neyse benimde geçmişte fal mı ne baktırmıştım onda çıkmıştı (sallamıştır kesin) onu dedim arkadaşım bak sende tip var haa oyuncu olursun ama yetenek yok dedi cmxkckf diğer kıza hande erçel vibesi, aurası falan vermiyor mu dedi onayladı onlarda

Sende tip var ama oyunculuk yeteneği yok denmesi kötü bir şey mi?
Cevapla