Ya insanlar beni rahatsız ediyor, ya da ben insanları?

Kendime biraz öz eleştiri yaptım, dobra biri olduğum için bazen insanları rahatsız ediyorum galiba. İşte mesela şakayla karışık diyete başlama zamanı gelmiş diyebiliyorum. Şaka maka giydiriyorum yani. 😄

Insanların da dinlemeyi bilmemeleri, her konuyu her yerde açmaları, açmamaları gereken konuda yorum yapmaları rahatsız ediyor beni.

Ya insanlar beni ya da ben insanları rahatsız ediyorum. Bu herkeste mi böyledir? Birbirimizi rahatsiz etmeyeceğimiz o mükemmel ilişkiyi kurabilecegimiz bir insan çıkacak mı? Arkadaşlıktan bahsediyorum...

Ya insanlar beni rahatsız ediyor, ya da ben insanları?
Cevapla