Arkadaşlarımla arama nasıl mesafe koyabilirim ve davranışlarına karşı nasıl tepki verebilirim?

Çoğunlukla arkadaşlarim beni çok severler, çok kolay arkadaş da yapabiliyorum ama bir kaç arkadaşım var onların davranışları sorun. Bir tane arkadaşım var yolda yürüyoruz benim üstümde uzun kaban var arkadaşımın üstünde de tayt ve kısa mont var bir tane adam arabadan eğilip laf attı. Bende arkadaşıma dönüp rahatsız oldum ne gereksiz insanlar var dedim arkadaşım ise sen niye kendi üstüne alınıyorsun ki üstünde yorgan var dedi. Biraz durakladım ne demek bu şimdi ya diye. Bir başka arkadaşım da ben 20'lik dişimi çektirdim. Arkadaş ortamında durmadan bende çektirdim senin ki ne ki benim ki daha kötüydü diyor. Bu kişilerle aramıza soğukluk girdi. onlara da bir şey demiyorum desem de çok abartıyorsun biz senin yakın arkadaşınım diyorlar ve bu kişilerle aynı oda'dayım 2 senedir. sizce ne yapmam gerekiyor, nasıl arama mesafe koyabilirim.

Arkadaşlarımla arama nasıl mesafe koyabilirim ve davranışlarına karşı nasıl tepki verebilirim?
Cevapla