Sosyal medyadan biriyle tanışmaya nasıl bakıyorsunuz?
Olumlu
Olumsuz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sosyal medyadan biriyle tanışmaya nasıl bakıyorsunuz?
Günümüz teknolojisi hayati kolaylaştırdığı gibi birbirimiz daha iyi tanımamıza olanak sağlıyor bu yüzden karşımızdaki kişini iyi taniyor ve evlenme oranını düşürerek hatali ya da yanlış evliliklerin karşısını alıyor iş böyle olunca da yaş geçiyor geçiyor ve devamı reklamlardan sonra 😂
Anladıysak Arap olalım şglfş
@Tuğçee1314 😂😂 reklamları beklemelisin)
Bekleyememmm
@Tuğçee1314 bide Acun Ilıcalı sunuyor reklamları 😂
Ayyy neler diyonn ahaha
@Tuğçee1314 teşekkürler Bi'Bot 😂
Cevap
29Cevap
Olumsuz tabi ki de.. güven olmuyor çünkü
kendini biliyorsan ne yaptığından eminsen bence sorun olmaz. ama birlikte vakit geçirmeden sadece sosyal medyadan konuşup "aşığım ölüyorum bitiyorum" diyen ilerizekalılar var. bu çok saçma :)
Buradan tanıştım tartışarak başladık sonra sohbet ettik baktık ki ikimizde aynı sirketteyiz buluştuk konuştuk çok güzel abi kardeş ilişkisi var aramızda.
Birbirimizin kriterlerine uyuyosak olumlu. Yakisikli olmayan basarisiz biriyle olumsuz. Yakisikli gucluyse olumlu
Genelde gözlük ile bakyorum, ekran işklarından korunmak icin hani
Muhtemelen sosyal medyada bulacağım ben de evleneceğim kişiyi
Olumlu. Herkes kötü ve pis değil. Elbet içlerinden bazıları iyi kalpli
Eh işte olumlu bakarım ama tanıştıktan sonra gerçek yüzü ortaya çıkar
Sosyal medya ya da fiziksel bir ortam herhangi bir fark yok..
Çünkü tlfonda herkes olduğundan farklı davranıyor gerçek yüzü ortaya çıkana kadar belki bağlanmış oluyorsun sonra da toksik olmasına rağmen bağlandığın için kopamıyorsun (bende öyle oldu)
Sahtelik olumsuz
Yalan yanlış yansıtmak
Genelde olumsuz
Yüzde 5 olumlu
Kötü bakıyorum. Sana bana gelene kadar koca şehir üstünden geçmiş olabilir.
Yolda karşında yürüyenden ne farkı var
Pek güvenli bakmıyorum
Tanıştığım kişiye göre degisen bir durum
Bazen olumlu bazen olumsuz
Olumsuz ne erkeği ne kadını düzgün çıkmaz.
Biraz korkutucu. Ya beni yüz yüze beğenmezse?
Pek hoşuma giden bir şey değil.
Olabilir de daha öyle biri denk gelmedi.
Aynen aga bir bide denk gelmiyor anasını
hiçbir fiktim yok. duruma göre.
Oynascaksak olumlu
Neden olmasın
Tabiki olumsuz
Olur ya
Normal bakıyorum 😅
Olumlu
Olumlu
Olumlu
Olumlu bakarım.
Sıcak
Olumlu bulustuklarmda oldu burdan
Olumsuz
Olumsuz
gel tanışalım hadi :D
@siyahcorap istemez
istemez ne, istemiyorum demen gerekir sen ikili ilişki kurmakta sorun yaşıyorsun belli ki.
@siyahcorap insanlara güvenmiyorum sadece
ilk etapta kimse kimseye güvenmiyor ki bu zamanda, zamanla samimi olabilirsin.
@siyahcorap haklısın galiba 😊
ben her zaman haklıyım akjdsadad
@siyahcorap 😂😂
@siyahcorap tamam
Kötü
olumlu elbet
Olabuliii
Olabilir
Belki daha iyi olur
Olumlu bakıyorum
Olumlu
Yerine göre
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?