Lise öğretmenimle aramda 9-10 yaş var ve yıllar sonra oturup kahve içeceğiz, beni eski öğrencisi olarak mı görür yoksa daha farklı bakar mı?

Arkadaşlar lisede kimya öğretmenimdi tabi bizim okula geldiğinde sanırım ilk atamasıydı çook gençti aramızda maksimum 9-10 yaş vardır. Ben şu an 27 yaşındayım, kamu personeli biriyim. Kendisi de kısa bir süre sonra yaşadığım şehire dönecekmiş numarası var zaman zaman whatsapta sohbet ediyoruz bugüne kadar hiç iletişimimiz bitmedi.. Şahsen ben kendisini çok beğenir, saygı duyarım her zaman içimde evleneceksem böyle birisiyle evlenmeliyim dedim. Geldiğinde oturup kahve içeceğiz kendisi bende çok mutlu olurum, isterim dedi. Benim anlamadığım bilmiyorum normal olarak o eski öğrencisi olarak mı bakıyor yoksa biraz daha farklı mı cidden anlayamıyorum siz düşüncenizi söyler misiniz? Evli değil, hiç evlenmedi bende öyle. Şahsen olumlu yaklaşsa ben aradaki 9-10 yaş farkını sorun etmem direk evlenirim o derece kendisine çok büyük saygım, sevgim var.
Lise öğretmenimle aramda 9-10 yaş var ve yıllar sonra oturup kahve içeceğiz, beni eski öğrencisi olarak mı görür yoksa daha farklı bakar mı?
Cevapla