33 yaşındayım akrabalarım sürekli benim hakkımda atıp tutuyor. yaşlanmış kocakarı gibi olmuş falan dediler. ama bilmiyorlarki ne zor şeyler yaşadım içimde. evlilikten döndü ilişkim beni aldattı. mesleğime atanmak için 3 sene ders çalıştım bu sene inşallah olur. bana dua edermisiniz. allah razı olsun
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Vallahi gülüm İnşallah güzel bir şey girersin Ama bu hayatta her şey torpil olmuş
maalesef öyle ama başka çarem kalmadı çok ümitsiz oldum :(
Elalem kadar saçma boş yok. Kendi hayatlarını bırakıp başkaları ile ilgilenirler. Ne saçma.
napayım yaşça büyükler kötü sözde söyleyip kalp kıramamki çok üzgünüm
Bana da diyorlar, biliyorum. İş bulsun, ne oturuyor. İş bulacan, niye evlenmiyor. Evlenirsin, bu sefer çocuk niye yok. Bitmiyor ki vırvırları 🤦
benimle çok dalga geçtiler. ah etmedim ama kalbimin kırıkları onlara gitti. ben aldatılınca çok güldüler psikolojim çok bozuktu :( şimdide atanamayım diye nerdeyse dua etcekler ama allah bildiği gibi yapsın napayım :(
Allah'ından bulurlar elbet. Ah yerde kalmaz, mutlaka ulaşıe.
Ederim meslek kursları yapabilirsin
Ben çok takmıyorum ağzı olan konuşuru
ailemi hep bana karşı doldurdular bu yaşta kızın evde işi ne diye. ailemde benden iğrendi. napiyim çok aksilik oldu ben istermiydim böyle olsun :(
Saçmalık dışarda olsan onada doldururlardı
ailem beni hor gördü ben binbir zorlukla neler yaşadım hiç soran olmadı nişanlım beni aldattı evlilikten döndük hepsi son 1 senede oldu ben saçlarım beyazladı diye kocakarı gibi gözükmüşüm meğersem gözlerinde. ama hiçkimse bana iyimisin demedi
Bende de öyle evet yaşadıklarımız farklı ama ağzımda kuş tutsam yaranamadım
hiç ah etmedim ses çıkarmadım içimden ağladım her gece yastıklara sarılıpda ağladım haberleri olmadı. keşke iyi ailemiz olsaydı belki şu an çok farklı yerlerde olurduk :( adınıza üzüldüm kalbiniz huzur dolar yakında umarım...
Seninde umarım bende öyle içine kapanık birisiyim bende çok ağladım senin gibi anlıyorum seni
Dertleşmek istersen dinlerim
benim durumlar aynı böyle oldu kpssde atanamadım sonra nişanlım evlilik tarihini ileri atalım dedi tamam dedim meğersem ben atanmadığım içinmiş. zaten o sınavdan sonra ben ders çalışırken beni aldattı ailemde bana bu çocuk ipe un seriyo dediğinde yine iyi düşünmek istemiştim. saf kalmak istedim ama meğersem aldatmış ailem benimle çok dalga geçti hemde akrabalarımında dalga geçmesine izin verdiler her olayı anlattılar tüm akrabalar benimle dalga geçti. halbuki benim ne suçum var ben kimseyi aldatmadım hep sadık oldum ama bunlar başıma geldi. herkes benimle alay etti daha bu yaştan sonra alan olmaz dedi çok onurum kırıldı ailemde beni başlarından atmak istiyor tek çarem bu sınavda atanmak yoksa gerçekten hayatıma kıymayı düşündüm :(
Senlik ne var ki karaktersiz olan karşındaki kişi sen ne yapabilirsin bilsen izin vermezdin zatrn onun amacı farklıymış bence uzatalım dediğinde böyle bişeyi varmış bellikş
çok ağladım beni aldattığını kendisi söyledi beni hayatından atmak için aldattığını anladım. ben istemiyorum desede olurdu sanki ne yapacaktım. çok onurum kırıldı bu sene başıma gelmeyen kalmadı ama hepsi bir imtihan diyip geçmek istediğimde artık imtihana dayanamıyorum çok yorgunum burada anlattıklarım yaşadıklarımın yüzde biri bile değil inanaın :(
Anlatmak istersen dinlerim anlıyorum seni az çok
üstünden nerdeyse 8 ay geçti ama ben hala bu durumdayım çünkü akrabalarım hep dalga geçiyor. siz nasılsınız sizi neden üzüyorlar bende dinlerim inanınki bişey diyemesemde sizi anlarım
Biliyorum teşekkür ederim
Uyudun sanırım
hayır burdayım
sizin anlatmanızı isterim dert paylaşınca azalır derler
Nasıl ulaşırım
ben şimdi sizi ekliycem
Tamam bekliyorum
Umarım ikimiz de bu yıl kazanmış oluruz
inşallah insanlar çok acımasız
Boş ver önemseme. Geçen sene kaç almıştın
geçen sene öabt puanım 72ydi alanım ilköğretm mat. ve atanamadım çok ağladım. şimdi 75.93 oldu çok kritik sıralamadayım buda olmazsa çok ağlarım ne emekler ettim. tam evlilik arefesindeydik beni aldattı sınavıma 4 ay kala son zamanlarda hep ağlayıp çalıştım. çok acı çektim şimdide atanamazsam hayatım bitti demektir
Bu sene olur üzülme
inşallah olur seninde çok zor durumumuz siz naptınız inşallah yeter puan aldınız
bu sene atama olmadı tekrar deniyorum işte
inşallah güzel yerler kazanırsınız tek temennim bu çalışan herkes inşallah atanır herkesin durumu çok zor. hayat bile kuramıyoruz yaş geçti :(
İnş bakalım 2 gündür çalışamıyorum gerçi matematiğin ne durumda tarihin falan
ben öabt çalıştım ağırlıklı olarak. gy-gk nerdeyse hiççalışmadım zaten matematikçi olduğum için p3 de hiç çalışmadan 82 aldım ama sadece matematikten dolayı.
Matım o kadar iyi değil ya hedef 88
umarım hedefinize ulaşırsınız çok isterim diyetisyen ya da ftrmi okudunuz benim arkadaşımda o bölümlerden birinde aynı durumdayız bazen onla dertleşiyoruz
Yok iktisat okudum ben
inşalah gönlünüz gibi olur herşeyde atanıp hayatınızı devam ettirip aile baskısından kurtulursunuz inşallah
Koca karı gibi derken güzelliğinmi kalmadı
ben çok kötü şeyler yaşadım saçlarım hep beyazladı bide çok zayıfladım anneme kocakarı gibi olmuş bu kız dediler ah bir bilseler içimde neler koptu. onlar dalga geçmeyi seçti...