İyi ya sanat sepet kültür tarih açısından benim için iyi bir sene oldu 😂🥳






İyi ya sanat sepet kültür tarih açısından benim için iyi bir sene oldu 😂🥳






bilmem, cok da iyi tarafi yoktu bu senenin ama kotu de degildi. artik buyumekten olgunlasma evresine gectigimi fark ettim, one year closer to being a milf<3
en alttaki fotodaki siyah kabaninla TÜRKIYE SADECE MUSTAFA KEMAL ATATÜRK'UNDUR durusu yapar misin? lutfn
yaparız tabi beklemede kalınız. d
Cevap
4Cevap
verimli geçmedi hiç. sıkıcı geçti benim için
Benim için acı bir yıl oldu. Babamı kaybettim zordu
başın sağ olsun tekrardan
Vardır onunda bir hikmeti diyerek 2. foto efso diyorum
Derinlerdeki kişiliğimi keşfettim, en ilginç yanlarımla yüzleştim. Kendimi tanıdım.
Tarih konusu bildim ataların nereden geldiğini ve hangi dna sayihim onu öğrendim damaris öğrendim
Atandım daha ne olsun
Önümüzdeki 75 yıla yetecek kadar yattım
Şükür
iyi gezmişsin
hiçbir şey değildi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?