Boşandım ama kocamı çok özlüyorum. Ayrılmakla hata mı yaptım?

Kocamla sosyal medyada tanışıp evlendik. Bir gün ailesinin evinde otururken bu konu açıldı ve kayınvalidem bana "Sen iyi bir karı olsaydın internetten koca bulmazdın."dedi. Kocam ağzını açıp tek kelime etmedi. Bu durum çok ağırıma gitti. Boşanma davası açtım. Kocam boşanmak istemedi ama dinlemedim. Bir hafta önce boşandık. Şu an onu çok özlüyorum. Akşam olunca istemsizce o gelecekmiş gibi kapıya bakıp bekliyorum. Ailem destek oldu ama "Keşke kaynananın lafıyla yuvanı yıkmasaydın." da dediler. Sizce de hata mı yaptım, yoksa bizim durumumuzda boşanmak en doğrusu muydu?

Boşandım ama kocamı çok özlüyorum. Ayrılmakla hata mı yaptım?
Cevapla