Hep böyle şeyler atıyor anladım başarılılar Allah daha ve dahasını nasip etsin fakat benim ve onun kapasitesi ortada

Hep böyle şeyler atıyor anladım başarılılar Allah daha ve dahasını nasip etsin fakat benim ve onun kapasitesi ortada

Benim arkadaşlarım hepsi devlet kadrolarında ya memur oldular ya da iş adamları olacak işler yapıyorlar. Hepsi evlenip çoluk çocuğa karıştı. Bi kankam ile ben kaldım. O da kendine kız bulamıyor ki çocuk 31 yaşında artık ve kızlar bakmadığı için pek sosyal medya dan denk geldiği ile cinsel ilişkilik tek gecelik takılmalar ile zaman harcıyor. Kendime gelecek olursak kişinin maksimum 2.5 ine kadar para kazanacak güzel bi mesleği olması lazım. 30 yaşında biri olarak artık izdivaç a da isteksiz oluyor insan. Gelelim kıyaslama işine ki ben çok çektim ama ben halimden memnunum. Bekarliktan sıkıntı yaşamıyorum. Kendime de böyle bi düzen kurmak için hazırlıkta yapıyorum zaten ailemle alıştı benim bekarlığa. O yüzden izdivaç konusunda kıyaslama yapmıyorlar
Benim annemde çok yapıyor sinir oluyorum ne gerek var yani buna. Allah daha versin diyorum kıskançlık da yapmam. Herkes kendi rızkını yer. ama işte bu karşılaştırma durumları iyi değil
Cevap
4Cevap
Yapamaz kimse bana
Annede de ki balıklar yüzer kuşlar uçar insanlar koyunlar karada yaşar ben ucamam yuzemem ama yürüyorum benim adım Hıdır elimden gelen budur
Yapsa ne olacak milletin çoluğundan çocuğundan sana ne der geçerim
Hatice artık derslerine çalışmıyor, bilgin olsun.
Abla bu hatice ünlü değil ama gene de sen bilirsin ajsdj😅
Maşallah nur yüzlü kardeşimize
Önceden yaparlardı artık yapmıyorlar
Helal olsun kiza
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?