Ben mi fazla alınganlık yapiyorum?

Nereden başlayacağımı bilmiyorum. Aramızdaki mesafe sorunu çözülsün diye ben sevgilimin şehrinde iş bulup kadın başıma yaşamaya başladım. Sevgilim ailesiyle yaşıyor. Sonrasında nişanlandık. Ama nikaha 1 gün kala nişanlım ilişkiyi bitirdi. Sebep olarak kendime güvenmiyorum dedi. Ben sana iyi bir gelecek sağlayamam dedi. Sonra da bahane olarak senin çul çaput sevdan bitmedi dedi. Halbuki düğün yok kına yok altın yok. Sadece bir nikahla evlenecektik. Gelinlik almak yerine de düz normal elbise aldım. Ama beni paragözlükle suçladı. Ben ailemden ayrı onunla evlenebilmek için bu şehirde tek başıma yaşıyorken. Hâlâ kendim iifade etmeye çalışsam da olmuyor. Sürekli bir bahane buluyor. Ailede bir gelin daha var benden harici. Ona inanılmaz bir değer var. Yakın zamanda babasını kaybetti ve tüm süreçte yanında oldular. Nişanlım hastahanede refakatçi olarak bile günlerce kaldı. Şimdi benim babama kanser teşhisi konuldu ve şehrime bile dönemiyorum. Ailesi bilmesine rağmen bir kere bile aramadılar beni. Sevgilim aileme düşman gibi oysaki ailem ona ailesinin yapmadığı iyilikleri yapmasına rağmen. Nişanlımın benim gönlümü alması gerekirken hala sanki haklı olan o gibi peşinden koşar durumdayim. Naz yapan istemeyen o. Babam bu durumdayken kimse yanımda olmuyorken ben hala adım atan taraf oluyorum. Ben mi fazla alınganım bilmiyorum. Bundan sonra ne yapacağım ne edeceğim konusunda fikrim yok. Onlara tavrım nasıl olmalı? Ne yapmalıyım?

Ben mi fazla alınganlık yapiyorum?
Cevapla