Ben arada bir yaparım çok iyi gelir kafa dağıtmak lazım arada birde olsa yapmak gerekli olduğunu düşünüyorum alkollü kafanın etkisiyle ne tarz şarkılar dinlersiniz?
Alkol kullanmam sağlığım önemli kullananlara saygım var ki kullanan arkadaşlarım çok fazla ben arkadaşlarımla buluşunca standart cips, şekerleme, kahve ay birde film açtım mı tamamdır mesela korku filmi çok özlemişim onu fark ettim ya da tavla, okey, tombala, uno, isim şehir eşya, kim kiminle nerede ne yapıyor oynamak üff canım çekti nföxkgg
Onu zaten ayda 1-2 kere yapıyoruz ama arkadaş ortamı ile aynı değil daha farklı oluyor... birisi saçmalıyor onun üzerine birisi saçma sapan yorum yapıyor bilmem anlatabildimmi?😆
Yani kafama göre, içerken dinlediğim şarkılara, kafayı bulduğumda yapacağım saçma sapan hareketlere ses çıkarmayacak arkadaşım olsa da güzel olur, ama arkadaşım olmadığı için bu şekilde içiyorum. 😁