Eşcinsel biri ile arkadaş olmak günah mı? Eşcinsel arkadaşı olan var mı nasıl davranıyorsunuz?

Bence iyi insanlar ya normal senin benim gibi hatta daha samimi ve zevkli oluyor sohbetler sonuçta o onun günahı benim değil ayrıca çocuğa bazıları çok kötü davranıyor çocuğa mikrop muamelesi yapan hetero erkekler çok fazla

Eşcinsel biri ile arkadaş olmak günah mı? Eşcinsel arkadaşı olan var mı nasıl davranıyorsunuz?
Cevapla