Bu kardeşim erkekler niye bu kadar çoğaldı?

Ya geçen hobi topluluğunda bi çocukla tanıştık işte oyun oynadık kahve içtik geçtik. Görüşürüz filan diyip. Neyse bu mal laf arasında arabam olduğunu aklında tutmuş. Bana geçen naber yemeğe gidelim mi filan dedi ben de ok dedim. Ulaşımı nasıl yapalım sen alır mısın beni dedi. Ben de ben niye alıyorum arkadaşım bin gel dedim sonra da neyse iptal edelim dedim engelledim her yerden. Yavşağa bak ya ben kadın olarak erkekten istemiyorum beni al diye ilk görüşmede. Hem bana yavşıyor hem ben alacakmışım herifi kfkdldld ulan geçen de yine bi herif bana yavşıyor. Ok görüşelim dedim. Ya benim arabam bozuk sen beni alsan bana yakın buluşsak dedi yok dedim bye. Bu ne rahatlık la. Hayır bi de heriflerden hoşlanmıyorum ben çıkma teklif etmiyorum. Allah korusun bunlara aşık olan olsa demek kadınlara ev araba sattırıp kredi borcu kitlecekler or ospular.
Bu kardeşim erkekler niye bu kadar çoğaldı?
Cevapla