keske yunanistanda dogsaydim yunan olsaydim
Yunan olsaydim Suanki derdim olmazdi. dertsiz musmutlu bi hayatim olurdu
keske yunanistanda dogsaydim yunan olsaydim
Yunan olsaydim Suanki derdim olmazdi. dertsiz musmutlu bi hayatim olurdu
Her memleketin kendine göre dertleri var eğer derdiniz evlenmemek ise burada biraz da kendi kusurlarınıza bakmanız gerekir eğer derdiniz sevişememek ise burada da kendinize bakmanız gerekir karşınıza muhtemelen doğru düzgün insan çıkmıştır ama siz reddetmişsinizdir biz sizinle daha önce sanki özelden konuştuyduk öyle hatırlıyorumama çok cevap vermediniz o yüzden iletişimi kesmiş olmam ihtimalimiz de yüksek
avrupanın suriyesi kızım orası, isviçreli falan de bari
Heveslerim için gavur olmaya gerek yok iyi ki türküm
Cevap
38Cevap
Hayır demiyorum keşke başka ülkede Amerika da doğsaydım
İyiki tr de demem ama iyi ki bu coğrafyada yani doğuda doğmuş ve buyumusum hiç bı yer zor gelmiyor hiç bı yer kötü gelmiyor silah tutmayı 12 yaşımda öğrendim sokaklardan pislik akıyor herşeyin farkındayım ne ne için yapılır niçin satılır nasıl kullanılır biliyorum ama hiç bı zaman kullanmadım kimin ne olduğunu nasıl olduğunu bu coğrafyada öğrendim.
Evet Türkiye çok güzel bir ülke. Evet bazı sorunlar yaşıyoruz ama ulkemle ve milletim ile gurur duyuyorum. ABD ve Batı ulkerinin iki yüzlülüğünü görünce ve Arap ülkelerinin karaktersizligini görünce şükrediyorum 🇹🇷
Kesinlikle "iyi ki Türkiyede doğmuşum" demiyorum, "keşke abd, almanya gibi iyi ülkelerde doğsaydım" ve "iyi ki somali afganistan gibi ülkelerde doğmamışım" diyorum.
Allah'a şükür Türk'üm ve Türkiye'de doğdum. Kendini Yunan hissedenlerin kanı evvelinden karışmıştır.
bazen, çünkü ilk gençlik yıllarım 90 li yıllarda küçük şehirlerde kapalı tutucu toplum yapısı içinde geçti özellikle cinsellik hemen her şeyi ile tabuydu
Tabiki ne mutlu türküm diyene 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
yunanıda isteme kardeşim ya ırkına düşmanmısın sen tamam türkiyeyi ekonomi olarak bende sevmiyorum keşke doğmasaydım burada diyorum ama yunanda deme yani...
Yunanistan'da dogsaydin nasıl bir derdin olmayacakti
ergenlige girer girmez ozgurce seviscektim
Allah başka dert vermesin
Ahireti düşün vazgeç,, Müminler haricini çetin bir azap bekliyor. Tövbe et , Şükret ve evlen.
SEN HİÇ YURT DIŞINA ÇIKTIN MI YUNANİSTANDA YAŞADIN MI
Türkiye'de doğmuş bir Türkoğlu Türk olarak her yerde de Türk olarak dünyaya gelmek isterdim
Tabii ki diyorum ülkemden ve vatanımdan memnunum
Hayır keşke burada doğmasaydım dediğim oldu 😁
Eskiden a haber izlerdim. Çok şanslıyım derdim. İş hayatına atılınca anladım...
Hahaha
yok be neresi iyi iş yok eylence yok böyle yaşam mı olur
Ne alakası dert olarak neyi kastettiğine bağlı yoksa yunanların derdi daha çok ;)
Evet. Türkiye olmasaydı Orta Asyada doğardim
İyiki Türkiye de doğdum İyiki Türk oldum bütün olumsuzluklara rağmen İyiki bu ülkede yaşıyorum NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE
bazen dusunuyorum keske baska ulkede dogsaydim diye ama burada dogmus olman yenide istediklerininyapmani engelliyemez istedikten sonra
Elhamdülillah hem Müslümanım hem de Türküm
neyin var kanka
Doğdum topraklardan memnunum.
Onlar da mutlu değiller
Seviyorum memelketeimi kolay hayat bana göre degil
Hristiyan olurdun ama
şu anki derdin ne
evlenememek sevisememek
ohoo o derde derman çoktur :D
Ben gürcistan a bike razıyım.
Yunanistan daha kötü
Evet iyi ki Müslüman dogdum
Demiyorum
Hem evet hem hayir
Keşke Gazze de doğsaydım diyorum
Onların da derdi var
Derdinne ki
evlenememek sevisememek
Bunlar dertmi
tok açin halinden anlamaz
En onemlisi kadin olarak mal gibi hissetmek eşya gibi
Turkiyede kadina verilen deger arap kulturu inandigim dinden cikma noktasina getiriyolar
Bu konuda haklısın ama olduqun yeri qüzellestirmek icin kendinden baslayabilirsin bu düşüncelere kaplma
Derdin ne güzelim
İyidir yine
Hayır demiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?