Anlatın bakalım hele :)
2023'ün bitmesine 1 ay kaldı. Nasıl bir yıl geçirdiniz?

Anlatın bakalım hele :)
2023'ün bitmesine 1 ay kaldı. Nasıl bir yıl geçirdiniz?

Ben berbat bir yıl geçirdim.. yani oldukça boş ve sıkıcı geçti.. diğer yıllardan pek de bir farkı yoktu zaten benim için.. ama yine de beklentiye girmeden her şeyin güzel geçeceği bir yıl olsun isterdim
Hem çok şey yapmış hem hiçbir şey yapmamış gibiyim
Hem çok hızlı hemde çok yavaş geçti gibi
Bu yıl güzel bir yıldı diyemeyeceğim ama kötü bir yılda denemez öyle sıradan arada olan bir yıldı peki senin yılın nasıl geçti
Cevap
5Cevap
Inişli çıkışlı bir yıldı hayatımda degisiklikler oldu birtakim güzel şeyler de olabilirdi ama yarım kaldı djfn bazı yönlerden bal verdi bazı yònlerden zehir
Olmasaydı da olurdu
Acı tatlı güzel kötü iyi eh işte falan filan gıbı karma karışık bir yıl geçirdim
Dolu , dolu ve yoğun geçti
Hüzünlü ve yorucu 1 yıl oldu
Mükemmeldi daha mükemmeli inş.
Yeni yılda burayı silecem.
Ben kimim ki ya benim yerime yenileri gelir illaki..
Korkunç bir yıl
Berbatti
Kötü
Fena sayılmaz
Hayıflanmalar ve pişmanlıklar ile..
Berbat.
Çok boş geçti
hiç iyi değildi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?