Arkadaşlar kalbimin kırılmasında haksız mıyım?

Bu benim kaç yıllık erkek kankam kardeşim hatta 3 aydır buluşmuyoruz bir kere bile buluşamadım demedi aynı yerde oturuyorduk biz taşındık ve ehliyet aldı arabayla geziyor bende böyle yazdım hayır illa araba olmasına da gerek yok insan hiç mi demez şu gün buluşalım diye şu an bana o kadar egoist geliyor ki
Arkadaşlar kalbimin kırılmasında haksız mıyım?
Arkadaşlar kalbimin kırılmasında haksız mıyım?
Cevapla