Trafikte öfkeleniyor musunuz?
Evet öfkeleniyorum ve kavga ediyorum
Evet öfkeleniyorum ama kavga etmiyorum
Hayır öfkelenmiyorum
Araba kullanmıyorum / Ehliyetim yok
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Evet ediyorum. Çünkü bazı akıllılar sanıyorki o ayrı arabanın içinde ben ayrı arabanın içindeyim. Ne olacakki küfür ederim çeker giderim diye düşünüyorlar. Ama öyle olmuyor işte 😀 Sonra bir bakmışsın küfür ettiğin adam önüne kırmış durdurmuş seni. Ettiğin küfürün bedelini ödettiriyor sana 😀 Buradan tüm araba kullananları uyarıyorum. Küfür ederim basar giderim diye düşünmeyin. Benim gibi manyağın birine denk gelirsiniz yazık olur.
Cevap
2Cevap
Etmiyorum
Öfkelinirim yalnız kavga karşı tarafın artistligine göre değişir
Arabam yok maalesef
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?